ГоловнаНовини › Вебінар “Організація омнікальності в контакт-центрах та самообслуговуваннях за допомогою чат-ботів”

Вебінар “Організація омнікальності в контакт-центрах та самообслуговуваннях за допомогою чат-ботів”

Вебінар “Організація омнікальності в контакт-центрах та самообслуговуваннях за допомогою чат-ботів”

Запрошуємо вас на вебінар!
1го червня, в 11:00 у Webex

Ви дізнаєтесь:
1. про можливості та переваги програмних продуктів Smiddle
2. як об’єднати різні месенджери в єдиний інтерфейс на прикладі контакт- центра Cisco
3. як зменшити навантаження на операторів за допомогою організації самообслуговування використовуючи чат-бот
4. як допомогти оператору швидко і грамотно відповідати на питання клієнтів
5. про можливість збереження всієї історії спілкування клієнта з ботом і оператором в системі запису.
Ми продемонструємо роботу програмних продуктів і познайомимо вас з роботою нашого чат-бота, відповімо на ваші питання.

Для кого вебінар буде цікавий?
– фахівцям з продажу та пресейл менеджерам, за напрямками Collaboration і IP-телефонія,
– керівникам контакт-центрів, що знаходяться в пошуку рішень для омніканальності та охочим оптимізувати процес обслуговування.

Приєднуйтесь! http://bit.ly/Smiddle_01




Поділитися