ГоловнаКаталог курсів › Підтримка клієнтів Windows 8.1 (20688)

Підтримка клієнтів Windows 8.1 (20688)

Код курсу
20688
40
годин
5
днів
Підтримка клієнтів Windows 8.1 (20688)

ОПИС:

Даний п’ятиденний курс дозволяє отримати знання і навички, необхідні для підтримки операційної системи Windows, 8.1 і вирішувати технічні проблеми щодо усунення неполадок в Windows, 8.1 і Windows Server 2012 R2 мережевому середовищі. Цей курс призначений для ІТ-фахівців, які мають досвід роботи з пристроями Windows, і які працюють як техніки Windows Enterprise Desktop Support (EDSTs) 2-го рівня підтримки

СЕРТИФІКАЦІЯ:

Даний курс допоможе Вам при здачі наступних тестів для отримання сертифікацій

Сертифікований Microsoft фахівець з технології: Підтримка Windows 8.1

070-688 MCSA: Supporting Windows 8.1

СЛУХАЧІ:

Цей курс призначений в першу чергу для фахівців групи техпідтримки (EDST), які забезпечують підтримку 2 рівня для користувачів, що працюють з робочих столів Windows, і пристроїв в середніх і великих корпоративних організацій, в середовищі домену Windows. EDSTs досвідчені ІТ-фахівці, які зосереджені на широкому колі технічних питань операційних систем Windows, пристроїв, хмарних сервісів, додатків, мереж і апаратної підтримки. Основні обов’язки включають вирішення технічних питань, пов’язаних з установкою Windows, міграцією, активацією, продуктивністю, профілями, налаштуванням і синхронізацією пристроїв, локального і віддаленого доступу до мережі, доступ до додатків, доступу до даних і принтерів, аутентифікації, безпеки і політики кінцевої точки, операційної системи і відновлення даних.

Вторинний аудиторія для цього курсу може включати студентів, які готуються прийняти іспит 70-688.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА:

Перед тим, як прослухати курс, слухачі повинні мати знання:

Мережеві основи, в тому числі Протокол управління передачею / Інтернет-протокол (TCP / IP), протокол призначених для користувача дейтаграм (UDP) і Domain Name System (DNS)
Microsoft Active Directory Domain Services (AD DS) принципи і основи управління AD DS
Розуміння Public Key Infrastructure (PKI) компонентів і практичні знання основ служб сертифікації Active Directory (AD CS)
Windows Server 2008 R2 або Windows Server 2012 Основи
Клієнт Microsoft Windows Основи; наприклад, практичне знання Windows XP, Windows Vista, Windows 7 і / або Windows 8
Основи менеджменту і досвіду, що використовують систему Microsoft Office 2013 або на системи Microsoft Office 2010
Пакет автоматичної установки Windows компоненти (WAIK), включаючи Windows PE, Windows SIM, VAMT, ImageX, USMT і DISM концепцій та засад

ПРОГРАМА КУРСУ:

Модуль 1: Реалізація методології та усунення несправностей

Огляд Windows, 8.1
Огляд усунення неполадок
Лабораторна робота: Усунення несправностей в Windows 8.1
Розробка плану дій

Модуль 2: Усунення проблем завантаження

Огляд Windows, 8.1 Запуск середовища відновлення
Несправності завантажувач ОС
Пошук і усунення несправностей операційної системи
Відновлення дисків, захищених BitLocker
Лабораторна робота: Усунення проблем запуску
Пошук та усунення несправностей при завантаженні (1)
Пошук та усунення несправностей при завантаженні (2)
Лабораторна робота: відновлення зашифрованих дисків BitLocker
Відновлення диска, захищеного BitLocker
Створення нового пароля BitLocker

Модуль 3: Усунення несправностей апаратури і драйверів пристроїв

Огляд по діагностиці обладнання
Пошук і усунення фізичних несправностей
Пошук та усунення несправностей драйверів пристроїв
надійність моніторингу
Налаштування реєстру
Лабораторна робота: Пошук та усунення несправностей устаткування і драйверів пристроїв
Рішення апаратних проблем
Налаштування параметрів групової політики для управління установки пристроїв

Модуль 4: Усунення несправностей на віддалених комп’ютерах

Використання віддаленого робочого стола
Використання віддаленого помічника
Дистанційна з Windows PowerShell
Лабораторна робота: Пошук та усунення несправностей на віддалених комп’ютерах
Використання віддаленого робочого стола
Використання віддаленого помічника
Використання Windows PowerShell Remoting

Модуль 5: Вирішення проблем зв’язку та усунення неполадок мережі

Визначення параметрів мережі
Пошук та усунення несправностей мережі
Лабораторна робота: Рішення проблем, пов’язаних з підключенням до мережі
Рішення мережеву проблему (1)
Рішення мережеву проблему (2)

Модуль 6: Усунення неполадок групових політик

Огляд застосування групової політики
Рішення проблем конфігурації клієнта і GPO
Лабораторна робота: Пошук та усунення несправностей групової політики
Рішення Застосування групової політики (1)
Рішення Застосування групової політики (2)

Модуль 7: Усунення несправностей налаштувань користувача

Пошук та усунення несправностей, входу в аккаунт
Пошук і усунення несправностей застосування налаштувань користувача
Лабораторна робота: Пошук та усунення несправностей входу в систему
Пошук та усунення несправностей входу в систему (1)
Пошук та усунення несправностей входу в систему (2)
Лабораторна робота: Пошук та усунення несправностей застосування налаштувань користувача
Перенаправлення папок користувача (1)

Модуль 8: Налагодження та усунення неполадок віддаленого підключення

Пошук і усунення несправностей під час підключення VPN
Пошук і усунення несправностей NAP
Пошук та усунення несправностей DirectAccess
Лабораторна робота: Параметри клієнта, настройка захисту доступу до мережі
Сумісність Перевірка клієнта NAP
Лабораторна робота: Конфігурування і тестування DirectAccess
Налаштування DirectAccess на стороні клієнта

Модуль 9: Усунення неполадок доступу до ресурсів в домені

Доступ і усунення несправностей доступу до файлів
Дозволи та усунення несправностей доступу до файлів
Дозволи та усунення несправностей доступу до принтерів
Лабораторна робота: Усунення неполадок доступу до ресурсів в домені
Рішення завдання сценарію входу
Пошук та усунення несправностей, пов’язаних з правами доступу до файлів

Модуль 10: Налагодження та усунення неполадок доступу до ресурсів для клієнтів, які не є доменними користувачами

Налаштування робочого місця для клієнтів, які не є доменними користувачі
Налагодження та усунення несправностей Робочих папок
Налагодження та усунення неполадок, пов’язаних з доступом до OneDrive
Лабораторна робота: Налагодження та усунення несправностей доступу до ресурсів для клієнтів, які не є доменними користувачами
Пошук і усунення несправностей на робочому місці
Пошук та усунення несправностей Робочих папок
Пошук і усунення несправностей OneDrive для бізнесу
Реалізація Робочих папок

Модуль 11: Усунення несправностей додатків

Пошук і усунення несправностей робочого додатки, проблеми установки
Пошук і усунення несправностей робочих додатків
Управління додатками Windows Store
Пошук і усунення несправностей Internet Explorer
Реалізація клієнта Hyper-V
Лабораторна робота: Пошук та усунення несправностей настільних додатків
Пошук і усунення несправностей AppLocker, застосування політики
Лабораторна робота: Усунення несправностей в Windows Internet Explorer
Пошук та усунення несправностей Windows Internet Explorer

Модуль 12: Підтримка Windows 8.1

Управління активацією Windows
Моніторинг та конфігурування параметрів швидкодії в ОС Windows 8.1
Захист Windows, 8.1 від шкідливих програм і вірусів
оновлення Windows
Лабораторна робота: Підтримка Windows 8.1
Пошук і усунення несправностей проблем з продуктивністю

Модуль 13: Відновлення Windows 8.1

Відновлення файлів в Windows, 8.1
Параметри відновлення в Windows, 8.1
Лабораторна робота: Усунення неполадок Windows, 8.1 комп’ютер (1)
Відновлення файлів в Windows 8.1
Лабораторна робота: Пошук та усунення несправностей Window

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • Адміністратори ПО
  • Менеджер ІТ
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua