ГоловнаКаталог курсів › Корпоративна голосовий зв’язок і онлайн-сервіси за допомогою Lync Server 2013 (20337)

Корпоративна голосовий зв’язок і онлайн-сервіси за допомогою Lync Server 2013 (20337)

Код курсу
20337
40
годин
5
днів
Корпоративна голосовий зв’язок і онлайн-сервіси за допомогою Lync Server 2013 (20337)

МЕТА КУРСУ

надати слухачам знання та навички, необхідні для проектування та впровадження корпоративної голосового зв’язку і онлайн-сервісів з Microsoft Lync Server 2013. Даний курс розглядає особливості розгортання Lync Server 2013 всередині компанії, в публічному і гібридному хмарі, також широко висвітлені теми конфігурації Lync Server 2013 і розглянуто передовий досвід і типові рішення впровадження Lync Server 2013.

СЛУХАЧІ

Цей курс призначений для ІТ-професіоналів і фахівців в телекомунікації, які проектують, планують, розгортають і обслуговують рішення уніфікованих систем зв’язку, в тому числі і корпоративну голосовий зв’язок з використанням програмних рішень IP-телефонії та онлайн-сервісів. Курс буде корисний для підготовки до сертифікації за програмою MCSE: Communication і розширення знань з використання програмних рішень корпоративної голосового зв’язку.

ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ СЛУХАЧІ ЗМОЖУТЬ:

Проектувати корпоративну голосовий зв’язок
Проектувати і конфігурувати мережеві сервіси для Lync 2013
Налаштовувати корпоративну голосовий зв’язок
Здійснювати виклик служб екстреної допомоги з Lync 2013
Планувати і конфігурувати гібридні рішення Lync Online

СЕРТИФІКАЦІЙНІ ІСПИТИ

Курс допомагає підготуватися до наступних сертифікаційних іспитів:

70-337: Enterprise Voice and Online Services with Microsoft Lync Server 2013

НЕОБХІДНА ПІДГОТОВКА

Для ефективного навчання на курсі слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:

Мінімум 2 роки роботи з Microsoft Lync або системами телефонного зв’язку
Пройдений курс 20336: Базові рішення Microsoft Lync Server 2013 або на еквівалентні знання про розгортання Lync Server 2013 або на Lync Online
Досвід розгортання Lync Server для кінцевого користувача, для кінцевих пристроїв, для проведення аудіо / відео веб-конференцій
Знання сценаріїв забезпечення безпеки і високої доступності
Досвід моніторингу і усунення несправностей Windows Server
Розуміння роботи Active Directory Domain Services (AD DS)
Знання PowerShell 2.0 або вище

ЗМІСТ КУРСУ

Модуль 1: Архітектура голосового зв’язку

Цей модуль і обговорює всі компоненти, необхідні для підключення можливостей Enterprise Voice в Lync Server 2013. Модуль охоплює і описує всі необхідні компоненти архітектурного рішення для Enterprise Voice, такі як сервери-посередники, шлюзи, транки SIP та АТС. Цей модуль дає технічний базис для планіроанія і розгортання робочого навантаження Enterprise Voice.

Теми

Компоненти голосового зв’язку Lync Server 2013
Архітектура і серверні ролі
Топологія сайтів ·

Модуль 2: Налаштування базової функціональності корпоративної голосового зв’язку

Базова функціональність корпоративної голосового зв’язку (Enterprise Voice) забезпечується прозорою для співробітників можливістю здійснювати і приймати телефонні дзвінки від стандартних телефонів, IP-телефонів, клієнтів Lync і навіть мобільних пристроїв. Абонентові досить знати один номер для виклику працівника або, при інтеграції з Active Directory, просто ім’я. Цей модуль описує елементи конфігурації, які стосуються Enterprise Voice. Даний модуль формує уявлення про конфігурацію елементів: транков, маршрутів, політик голосового зв’язку та абонентських груп. Модуль показує, як налаштувати Enterprise voice, здійснювати маршрутизацію і нормалізацію, використовувати функціональність Enterprise Voice.

Теми

Введення в маршрутизацію голосового зв’язку Lync
Налагодження корпоративної голосового зв’язку
Визначення політик голосового зв’язку
Призначення номерів DID
Проектування абонентської групи
Лабораторна робота: Підготовка корпоративної голосового зв’язку

Аналіз існуючої інфраструктури голосового зв’язку
Налаштування топології корпоративної голосового зв’язку
Налаштування абонентських груп і правил нормалізації
Налаштування маршрутизації голосу
Налаштування політик голосових зв’язків і використання PSTN
Налаштування маніпуляції номерами в Транки
Підключення користувачів до корпоративної голосового зв’язку
Перевірка і тестування правил нормалізації
Перевірка маршрутизації транков і правил трансляції
Налаштування маршрутизації між Транки

Модуль 3: Проектування єдиної системи обміну повідомленнями між ExchangeServer 2013 і Lync Server 2013

У цьому модулі розглядається процес інтеграції єдиної системи обміну повідомленнями (UM) Exchange Server 2013с Lync Server 2013. Модуль описує вимоги абонентських груп UM, створення і налаштування абонентську групу єдиної системи обміну повідомленнями. Модуль показує, як підключити користувача до єдиної системи обміну повідомленнями, інтегрованої з Lync Server 2013.

Теми

Огляд єдиної системи обміну повідомленнями Exchange Server 2013
Інтеграція єдиної системи обміну повідомленнями з Lync Server 2013
Лабораторна робота: Проектування єдиної системи обміну повідомленнями междуExchange Server 2013 і Lync Server 2013

Налаштування єдиної системи обміну повідомленнями Exchange Server 2013 для роботи з Lync Server 2013
Налаштування взаємодії Lync Server 2013 з єдиною системою обміну повідомленнями Exchange Server 2013
Тестування і перевірка інтеграції

Модуль 4: Додатки голосового зв’язку

Базова функціональність корпоративної голосового зв’язку (Enterprise Voice) забезпечується прозорою для співробітників можливістю здійснювати і приймати телефонні дзвінки від стандартних телефонів, IP-телефонів, клієнтів Lync і навіть мобільних пристроїв. Абонентові досить знати один номер для виклику працівника або, при інтеграції з Active Directory, просто ім’я. Даний модуль формує уявлення про конфігурацію елементів: транков, маршрутів, політик голосового зв’язку та абонентських груп. Модуль показує, як налаштувати Enterprise voice, здійснювати маршрутизацію і нормалізацію, використовувати функціональність Enterprise Voice.

Теми

Служба паркування виклику (Call Park Service)
Управління викликами на непризначені номера
PSTN конференції
Огляд служб групи відповіді (Response Group Service)
Впровадження служб групи відповіді
Лабораторна робота: Впровадження програм голосового зв’язку

Налаштування парковки викликів
Налаштування компонента непризначених номерів
Перевірка служби паркування викликів і компонента непризначених номерів
Налаштування груп агента і черг
Налаштування робочих потоків
Налаштування служби груп відповіді
Налаштування мережевої конференції
Перевірка налаштувань мережевого доступу

Модуль 5: Налаштування і розгортання екстрених викликів

Цей модуль описує сервер інформування про місцезнаходження (LIS) і впровадження при необхідності системи виклику екстрених служб 911 (E9-1-1). Модуль розглядає реалізацію і налаштування системи виклику екстрених служб для інфраструктури Lync і досліджує різні аспекти системи, наприклад, служби визначення місцезнаходження, маршрутизації викликів і E9-1-1.

Теми

Робота з сервером інформування про місцезнаходження (LIS)
Огляд процесу установки і потоку виклику
Проектування політики про місцезнаходження
впровадження LIS
виявлення місця розташування
Взаємодія з користувачем
Лабораторна робота: Налаштування служби екстрених викликів в Lync Server 2013 і розширення 9-1-1

Створення екстрених маршрутів і використання PSTN
Налаштування маніпуляції номерами в Транки для екстрених номерів
Визначення положення LIS
Використання компонентів LIS
Налаштування шлюзу для екстреного виклику E9-1-1
Перевірка роботи шлюзу для екстреного виклику E9-1-1
Створення альтернативного локального шляху для екстрених викликів

Модуль 6: Інтеграція з PSTN

У цьому модулі обговорюються як підключити Microsoft Lync Server 2013 до телефонної мережі загального користування (PSTN) за допомогою існуючої структури Public Branch Exchange (PBX), шлюзу або Internet Telephone Service Provider (ITSP). Підключення до PSTN дозволяє корпоративним користувачам дзвонити на зовнішні номери і приймати дзвінки від зовнішніх абонентів, використовуючи той же клієнт Lync для внутрішніх викликів. Модуль описує функції Lync 2013 по поліпшення управління і взаємодії із зовнішніми користувачами, підключеними через PSTN.

Теми

Підключення до PSTN
Підключення до існуючої структурі PBX
міжмережний маршрутизація
Надійність маршрутизації викликів

Модуль 7: Lync Server 2013 і мережеве взаємодія

Цей модуль присвячений вимогам мережі і планування, включаючи якість обслуговування (QoS), потужність, трафік конференцій, прикордонне розміщення і управління пропускною спроможністю. Модуль також описує, як планувати і розгортати контроль допуску дзвінків (CAC). У модулі розказано про залежності мереж Lync, розробці керівних принципів і передової практики. Модуль також забезпечує довідкову інформацію про CAC і QoS, відомостей про налаштування та дизайні. Модуль дозволяє зрозуміти мережеві вимоги Lync Enterprise Voice і знати принципи успішної розробки, впровадження та налаштування Lync для QoS і CAC.

Теми

Планування медіа-вимог
Управління прийнятими викликами
Планування управління прийнятими викликами
Обхід сервера-посередника
Лабораторна робота: Реалізація управління прийнятими викликами

Налаштування компонентів управління прийнятими викликами
Перевірка застосування політики пропускної здатності

Модуль 8: Телефони та пристрої

У цьому модулі обговорюється вибір, розгортання і налаштування телефонів і пристроїв для використання з Lync. Модуль описує, як розгорнути й настроїти Lync для телефонів і пристроїв.

Теми

Введення в телефони і пристрої
розгортання пристроїв
Управління телефонами Lync Server +2013
Підтримка аналогових пристроїв

Модуль 9: Налаштування Lync Online і міграція

Цей модуль описує Lync Online і гібридні сценарії, а також об’ясняетя, як перенести користувачів в Office 365. У модулі обговорюються архітектури розгортання Lync Online і відмінності в наборі функцій і функціональних можливостей.

Теми

Введення в архітектуру Office 365
Розгортання Lync Online
Гібридні сценарії Lync

Лабораторна робота: Розгортання Lync Online

Реалізація управління ідентифікацією з Office 365
Розгортання та налаштування сервера Lync Edge
Налаштування гібридного розгортання нового сервера Lync

Модуль 10: Якість взаємодії

У цьому модулі описуються вимоги для моніторингу якості взаємодії (QoE). Модуль розповідає, як інтерпретувати і використовувати звіти QoE для кращого управління і взаємодії з користувачем Lync Server 2013.

Теми

Концепції якості голосу
Вивчення моніторингу компонентів сервера Lync
Вивчення звітів моніторингу Lync Server
Собрание інформацією RTP і RTCP

Лабораторна робота: Вивчення звітів моніторингу сервера

Огляд детального звіту підключення точка-точка
Огляд детального звіту викликів

Модуль 11: Отказоустойчивость голосового зв’язку

Цей модуль розглядає можливості Lync Server 2013 забезпечити стійкість голосового зв’язку в організації. Модуль описує кілька сценаріїв збою, як в центральному сайті, так і в філії, а також обробку відмови WAN.

Теми

Відмовостійкість голосового зв’язку в Lync Server 2013
Стійкість пулу Lync
Відмовостійкість офісу філії
Лабораторна робота: Отказоустойчивость голосового зв’язку в Lync Server 2013

Налаштування отказоустойчивого сервера в офісі філії
Тестування і перевірка відмовостійкості офісу філії з WAN
Тестування і перевірка відмовостійкості компанії філії з пулом
Тестування і перевірка відмовостійкості офісу філії з SBA
Тестування і перевірка відмовостійкості голосового зв’язку центрального сайту
Офіційне джерело https://www.microsoft.com/en-hk/learning/course.aspx?cid=20337

Актуальна версія курсу на сьогодні – 20337B

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • Системний адміністратор
  • системний інженер
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua