ГоловнаКаталог курсів › ITIL® Intermediate: випуск, контроль і перевірка (RC & V)

ITIL® Intermediate: випуск, контроль і перевірка (RC & V)

Код курсу
HF429S
40
годин
5
днів
ITIL® Intermediate: випуск, контроль і перевірка (RC & V)

АНОТАЦІЯ

У цьому 5-денному курсі проводиться глибокий огляд процесів та інструментів, які забезпечують перетворення послуг і їх компонентів. Загальний спектр процесів складають Управління змінами (Change Management), Управління релізами і розгортанням (Release and Deployment Management), Підтвердження і тестування послуг (Service Validation and Testing), Управління активами і конфігураціями (Service Asset and Configuration Management), Виконання запитів (Request Fulfillment ), Враження (Service Evaluation) і Управління знаннями (Knowledge Management). Докладно висвітлюються міркування, пов’язані з тонкощами їх впровадження і застосовуваними технологіями.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Передбачається, що учасники мають досвід від 2 до 4 років в області управління IT послугами. Вітається наявність як мінімум одного з таких сертифікатів:

  • ITIL® V3 Foundation Certificate in IT Service Management
  • ITIL® V2 – V3 Foundation Bridge Certificate. Мається на увазі, що учасники будуть знайомі з наступними основними публікаціями по
  • Практикам ITIL Service:
  • Стратегія Послуг (Service Strategy)
  • Проектування Послуг (Service Design)
  • Перетворення Послуг (Service Transition)
  • Виконання Послуг (Service Operations)
  • Постійне поліпшення Послуг (Continual Service Improvement)
  • Бажають здавати іспит на отримання сертифіката повинні мати на увазі, що для цього необхідно як мінімум 12 годин індивідуальної роботи.
НА КОГО РОЗРАХОВАНИЙ КУРС

IT фахівці, яким необхідно глибоке розуміння процесів Групи Релізів, Контролю і Підтвердження (Release, Control and Validation processes, RC & Vпроцесси), а також того, як найкращим чином вони можуть підняти рівень підтримки IT послуг в компанії. Обслуговуючий персонал, залучений в наступні процеси і виконує наступні функції: Управління змінами, Управління релізами і розгортанням, Підтвердження і тестування послуг, Управління активами і конфігураціями, Виконання Запитів, Оцінка Послуг і Управління знаннями

ЦІЛІ КУРСУ
  • Важливість розгляду поняття Управління сервісами як Практики
  • Діяльності, методи і функції, які використовуються в кожному ITIL з процесів Групи Релізів, Управління та Оцінки, а також ролі і обов’язки в процесах;
  • Як використовувати Управління Знаннями, щоб поліпшити поточні кошти прийняття рішень і підвищити можливості для надання послуг;
  • Важливість здібностей Релізу, Управління та Подтвежденія в реалізації успішного перетворення послуг;
  • Як процеси Групи Релізів, Управління та Підтвердження в ITIL взаємодіють з іншими процесами Життєвого циклу;
  • Постійне поліпшення послуг як результат процесів і функцій ITIL Групи Релізів, Управління та Підтвердження;
  • Міркування за технологією і впровадженню, а також проблеми, що визначають (основні) фактори успіху і ризики, що оточують ITIL Release, Control and Validation.

Учасники також отримають знання, необхідні для підготовки до іспиту “ITIL Certificate in Release, Control and Validation” від EXIN, ISEB або APM Group. Цей сертифікат додасть 4 бали відповідно до Кваліфікаційної програмою ITIL Version 3 Qualification Scheme.

При цьому кожен слухач:

  • Глибоко спіткає суть процесів Групи релізів, Управління та Підтвердження і зрозуміє, як вдосконалити їх у своїй компанії;
  • Освоїть різні способи організації виконання процесів;
  • Дізнається, як процеси Групи релізів, Управління та Підтвердження можуть сприяти поліпшенню перетворення послуг

КОРОТКИЙ ОПИС КУРСУ

Принципи

  • Цілі і завдання Перетворення Послуг;
  • Можливості і цінність процесів RC & V для бізнесу та взаємодія з іншими процесами життєвого циклу;
  • Підготовка, планування та координування діяльності з Перетворенню Послуг;
  • Забезпечення підтримки перетворень усіма зацікавленими сторонами

Процеси

Управління змінами (Change Management);
Управління активами і конфігураціями (Service Asset and Configuration Management);
Підтвердження і тестування послуг (Service Validation and Testing);
Управління релізами і розгортанням (Release and Deployment Management);
Виконання Запитів (Request Fulfillment);
Оцінка змін (Change Evaluation);
Управління знаннями (Knowledge Management)

Міркування за технологією і впровадженню

  • Зміни, які стосуються Впровадженню RC & V
  • Планування і впровадження технологій

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • Менеджер ІТ
  • Системний адміністратор
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua