ITIL® Intermediate: Планування, Захист і Оптимізація
HF430S

АНОТАЦІЯ
Цей 5-денний курс допоможе вам вдало скомпонувати можливості, процеси і ролі вашої організації (в поняттях ITIL / ITSM), щоб отримати в результаті добре сплановану, належним чином захищену і постійно покращується систему IT-послуг. Протягом курсу HF430S всебічно розглядаються основні процеси ITIL – Управління Потужністю, Доступністю, Інформаційної Безпекою, безперервний IT-послуг і Попитом.
Детально розбираються проблеми і ризики, що виникають при реалізації проекту, і різні технологічні міркування з цього приводу, а також фактори, що сприяють успіху проекту.
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
- Наявність хоча б одного з таких сертифікатів: ITIL® V3 Foundation in ITSM або ITIL® V2 Foundation, доповнений V3 Foundation Bridge Certificate
- Досвід від 2 до 4 років в області управління IT-послугами (вкрай бажано)
- Передбачається, що учасники будуть знайомі з розділами бібліотеки ITIL, що стосуються Проектування Послуг
- Кандидати повинні мати на увазі, що їм буде потрібно як мінімум 12 годин індивідуальної роботи при підготовці до курсу
ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ КУРС
- IT-фахівці, яким необхідно глибоке розуміння процесів Планування, Захисту і Оптимізації і того, як вони можуть бути використані для досягнення заданого рівня якості надаваних в компанії IT-послуг.
- IT- фахівці, що працюють в компаніях, що використовують ITIL®, які залучені в процес реорганізації та впровадження системи IT-обслуговування.
- Фахівці, залучені в процеси Управління Потужностями, Доступністю, безперервний IT-послуг, Інформаційної Безпекою, Попитом і Ризиками, і які бажають розширити свій вклад в забезпечення якісного IT-обслуговування.
- Кандидати на отримання статусу ITIL Expert, для якого проходження цього курсу є одним з необхідних умов.
ЦІЛІ КУРСУ
Після успішного проходження курсу учасники будуть мати уявлення про:
- Важливості розгляду концепції Управління Послугами як Практики
- Діяльностях, методиках і функціях, які використовуються в кожному процесі Планування, Захисту і Оптимізації ITIL, а такожобов’язки і ролі цих процесів
- Управлінні Потужністю і Доступністю як можливості забезпечити успішність проекту з надання IT-послуг.
- Управлінні безперервністю IT-послуг як спосіб забезпечення Управління безперервністю бізнесу в цілому
- Управлінні Інформаційної безпекою як частини загальної структури Корпоративного управління
- Проблеми та Ризики, що виникають при реалізації проекту, і різних технологічних міркуваннях з цього приводу, а також ключові фактори успіху, що впливають на ITIL Планування, Захист і Оптимізацію.
- Учасники також отримають знання, необхідні для здачі іспиту “ITIL® Planning, Protection & Optimization” в EXIN, ISEB або APM Group.
- Цей сертифікат також додасть їм 4 бали відповідно до Кваліфікаційної програмою ITIL Version 3.
Пройшовши цей курс, ви обов’язково:
- Отримайте глибоке розуміння процесів Планування, Захисту і Оптимізації і як скористатися їхнім досвідом у вашій компанії
- Прийдете до тактично грамотному розуміння надання IT-послуг
- Освоїте різні шляхи, відповідно до яких може бути організована робота процесу
- Досягнете порозуміння, як процеси Планування, Захисту і Оптимізації можуть сприяти впровадженню проекту надання IT-послуг
ОПИС КУРСУ
Модуль 1. Управління Послугами як Практика
Модуль 2. Процеси Проектування Послуг (предмет, цілі, завдання, область дії, правила, принципи, поняття, діяльності, методики, технічні прийоми, механізми запуску, витрати і результати, взаємозв’язку і вихідні дані)
- управління Потужністю
- управління Доступністю
- Управління безперервністю IT-послуг (ITSCM)
- Управління Інформаційною Безпекою
Модуль 3. Процеси Стратегії Послуг (принципи, діяльності, взаємозв’язку, методики і технічні прийоми)
- управління Попитом
Модуль 4. Проблеми, Ключові Фактори Успіху, і Ризики, які стосуються кожному процесу і до Проектуванню Послуг в цілому
Модуль 5. Ролі та обов’язки Планування, Захисту і Оптимізації
- Розпізнавання ключових ролей / функцій, відповідальних за виконання кожного кроку процесу, що відносяться до процесів Управління Потужністю, Доступністю, безперервний IT-послуг і Інформаційної Безпекою
Модуль 6. Технологічні питання і Впровадження, їх внесок в Планування, Захист і Оптимізацію IT-послуг
- Загальні вимоги, критерії оцінки та корисні зауваження по частині технології послуг
- Проблеми, Ключові Фактори Успіху і Ризики, що стосуються ходу і процесу впровадження
- Як спланувати та впровадити технологію Управління Послугами
Модуль 7. Повторення матеріалу і Пробний Іспит
Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html
ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:
- Менеджер ІТ
- Системний адміністратор
Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74
E-mail: education@erc.ua