ГоловнаКаталог курсів › ITIL® Intermediate: Планування, Захист і Оптимізація

ITIL® Intermediate: Планування, Захист і Оптимізація

Код курсу
HF430S
40
годин
5
днів
ITIL® Intermediate: Планування, Захист і Оптимізація

АНОТАЦІЯ

Цей 5-денний курс допоможе вам вдало скомпонувати можливості, процеси і ролі вашої організації (в поняттях ITIL / ITSM), щоб отримати в результаті добре сплановану, належним чином захищену і постійно покращується систему IT-послуг. Протягом курсу HF430S всебічно розглядаються основні процеси ITIL – Управління Потужністю, Доступністю, Інформаційної Безпекою, безперервний IT-послуг і Попитом.
Детально розбираються проблеми і ризики, що виникають при реалізації проекту, і різні технологічні міркування з цього приводу, а також фактори, що сприяють успіху проекту.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
  • Наявність хоча б одного з таких сертифікатів: ITIL® V3 Foundation in ITSM або ITIL® V2 Foundation, доповнений V3 Foundation Bridge Certificate
  • Досвід від 2 до 4 років в області управління IT-послугами (вкрай бажано)
  • Передбачається, що учасники будуть знайомі з розділами бібліотеки ITIL, що стосуються Проектування Послуг
  • Кандидати повинні мати на увазі, що їм буде потрібно як мінімум 12 годин індивідуальної роботи при підготовці до курсу
ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ КУРС
  • IT-фахівці, яким необхідно глибоке розуміння процесів Планування, Захисту і Оптимізації і того, як вони можуть бути використані для досягнення заданого рівня якості надаваних в компанії IT-послуг.
  • IT- фахівці, що працюють в компаніях, що використовують ITIL®, які залучені в процес реорганізації та впровадження системи IT-обслуговування.
  • Фахівці, залучені в процеси Управління Потужностями, Доступністю, безперервний IT-послуг, Інформаційної Безпекою, Попитом і Ризиками, і які бажають розширити свій вклад в забезпечення якісного IT-обслуговування.
  • Кандидати на отримання статусу ITIL Expert, для якого проходження цього курсу є одним з необхідних умов.
ЦІЛІ КУРСУ

Після успішного проходження курсу учасники будуть мати уявлення про:

  • Важливості розгляду концепції Управління Послугами як Практики
  • Діяльностях, методиках і функціях, які використовуються в кожному процесі Планування, Захисту і Оптимізації ITIL, а такожобов’язки і ролі цих процесів
  • Управлінні Потужністю і Доступністю як можливості забезпечити успішність проекту з надання IT-послуг.
  • Управлінні безперервністю IT-послуг як спосіб забезпечення Управління безперервністю бізнесу в цілому
  • Управлінні Інформаційної безпекою як частини загальної структури Корпоративного управління
  • Проблеми та Ризики, що виникають при реалізації проекту, і різних технологічних міркуваннях з цього приводу, а також ключові фактори успіху, що впливають на ITIL Планування, Захист і Оптимізацію.
  • Учасники також отримають знання, необхідні для здачі іспиту “ITIL® Planning, Protection & Optimization” в EXIN, ISEB або APM Group.
  • Цей сертифікат також додасть їм 4 бали відповідно до Кваліфікаційної програмою ITIL Version 3.

Пройшовши цей курс, ви обов’язково:

  • Отримайте глибоке розуміння процесів Планування, Захисту і Оптимізації і як скористатися їхнім досвідом у вашій компанії
  • Прийдете до тактично грамотному розуміння надання IT-послуг
  • Освоїте різні шляхи, відповідно до яких може бути організована робота процесу
  • Досягнете порозуміння, як процеси Планування, Захисту і Оптимізації можуть сприяти впровадженню проекту надання IT-послуг
ОПИС КУРСУ

Модуль 1. Управління Послугами як Практика

Модуль 2. Процеси Проектування Послуг (предмет, цілі, завдання, область дії, правила, принципи, поняття, діяльності, методики, технічні прийоми, механізми запуску, витрати і результати, взаємозв’язку і вихідні дані)

  • управління Потужністю
  • управління Доступністю
  • Управління безперервністю IT-послуг (ITSCM)
  • Управління Інформаційною Безпекою

Модуль 3. Процеси Стратегії Послуг (принципи, діяльності, взаємозв’язку, методики і технічні прийоми)

  •  управління Попитом

Модуль 4. Проблеми, Ключові Фактори Успіху, і Ризики, які стосуються кожному процесу і до Проектуванню Послуг в цілому

Модуль 5. Ролі та обов’язки Планування, Захисту і Оптимізації

  • Розпізнавання ключових ролей / функцій, відповідальних за виконання кожного кроку процесу, що відносяться до процесів Управління Потужністю, Доступністю, безперервний IT-послуг і Інформаційної Безпекою

Модуль 6. Технологічні питання і Впровадження, їх внесок в Планування, Захист і Оптимізацію IT-послуг

  • Загальні вимоги, критерії оцінки та корисні зауваження по частині технології послуг
  • Проблеми, Ключові Фактори Успіху і Ризики, що стосуються ходу і процесу впровадження
  • Як спланувати та впровадити технологію Управління Послугами

Модуль 7. Повторення матеріалу і Пробний Іспит

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • Менеджер ІТ
  • Системний адміністратор
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua