ГоловнаКаталог курсів › ITIL® Foundation: Основи ITIL для управління ІТ-послугами

ITIL® Foundation: Основи ITIL для управління ІТ-послугами

Код курсу
HF422S
24
години
3
дня
ITIL® Foundation: Основи ITIL для управління ІТ-послугами

АНОТАЦІЯ

В курсі розглядаються основи управління IT-сервісами (IT Service Management – ITSM), систематизовані в бібліотеці інфраструктури IT (Information Technology Infrastructure Library – ITIL) версії 3. В процесі навчання слухачі обмінюються досвідом, обговорюють як реальні проблеми, що виникають в їх роботі, так і практичні приклади, що наводяться інструктором. Найважливішу роль в навчальному процесі відіграє The Race to Results Service Management Simulation – це новітній компонент в навчальному портфоліо НР, присвяченому організації IT-обслуговування. Гра блискуче показує, як працюють в 3й версії ITIL життєвий цикл, основні поняття, процеси і ролі, і в підсумку являє всі аспекти Управління послугами.

Курс готує до здачі сертифікаційного іспиту на “ITIL® (V3) Foundation Certificate in IT Service Management”.

АУДИТОРІЯ
  • Фахівці та керівники IT, які беруть участь в процесі надання IT-сервісів, необхідних для їх компаній
  • Адміністратори систем та мереж, системні аналітики та проектувальники
  • Керівники будь-якого рівня, які взаємодіють з керівниками IT або планують така взаємодія
  • Керівники і співробітники служб підтримки користувачів IT, які планують впровадження нової, а також заміну або оптимізацію існуючої технології підтримки IT
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
  • Загальні відомості про технічні, програмні засоби комп’ютерів і мережевої інфраструктури
  • Використання комп’ютерних засобів і технологій в повсякденній роботі
КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ
  • Управління IT-сервісами як практика (методологія)
  • Проектування послуг (Service Design)
  • Життєвий цикл послуг
  • Постійне вдосконалення якості послуг (Continual Service Improvement)
  • Поняття, роль і функції
  • Введення в методологію Управління IT-сервісами
  • Розробка послуг (Service Transition)
  • Введення поняття життєвого циклу
  • Архітектура і технологія для управління IT сервісами
  • Стратегія послуг (Service Strategy)
  • Введення в ITIL®
  • Експлуатація послуг (Service Operation)
  • Ключові принципи, моделі, поняття
  • Схема професійної кваліфікації в області ITIL®

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • Аналітик
  • Менеджер ІТ
  • Менеджер проектів
  • мережевий адміністратор
  • Системний адміністратор
  • системний інженер
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua