Головна ›
Каталог курсів ›
ITIL® Expert: Стратегія послуг (включає здачу онлайн іспиту)
ITIL® Expert: Стратегія послуг (включає здачу онлайн іспиту)
Код курсу
HF437S
HF437S
24
години
3
дня

АНОТАЦІЯ
Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Стратегії послуг (Service Strategy), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Стратегії послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.
Після закінчення цього курсу слухачі:
- Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Стратегії ІТ послуг
- Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Стратегії послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL
- Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Стратегії послуг ITIL (ITIL Service Strategy Examination)
- Вартість курсу включає здачу іспиту Service Strategy англійською мовою.
АУДИТОРІЯ
- ІТ-персонал, який займається управлінськими аспектами експлуатації або планування ІТ процесів, особливо:
Зовнішні або внутрішні консультанти, які надають допомогу в організації планування, впровадження або поліпшення управління ІТ послугами
Персонал, що займається внутрішнім аудитом, який буде відповідати за проведення експертиз та оцінки роботи підрозділів, що займаються управлінням ІТ послугами - Курс представляє особливий інтерес для персоналу, що займається або керівного стратегічними аспектами управління ІТ послугами, або збирається включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert)
- Курс корисний ІТ-фахівцям, що збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
- Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
- Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Strategy
- Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років
ЗМІСТ КУРСУ
- Принципи Стратегії послуг
- Проведення стратегічних оцінок
- Управління портфелем послуг
- Управління стратегічними аспектами послуг на протязі їх життєвого циклу
- Визначення послуг та їх ринку
- Управління фінансами
- управління попитом
- Критичні фактори успіху і ризики, асоційовані зі Стратегією послуг
Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html
ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:
- Менеджер ІТ
- пресейл/консультант
- Системний адміністратор
Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74
E-mail: education@erc.ua