ГоловнаКаталог курсів › Гонка за результатами Service Management Simulation – 1/2 day (ITIL® based)

Гонка за результатами Service Management Simulation – 1/2 day (ITIL® based)

Код курсу
HF414S
4
години
1/2
день
Гонка за результатами Service Management Simulation – 1/2 day (ITIL® based)

АНОТАЦІЯ

Тренінг HF414S, заснований на симуляторі “HP Race to Results Service Management” являє собою захоплюючий інтерактивний семінар, учасники якого вчаться розбиратися в перевагах для ведення бізнесу, які Управлінню Послугами (Service Management) може принести в їх організації. Переносячи учасників в “високо-октановий” світ мотогонок, цей симулятор за все 1/2 дня надає учасникам високорівнева огляд особливостей SM. Шляхом впровадження концепцій життєвого циклу ITIL, процесів і культурної складової SM, учасників націлюють на виграш чемпіонату з автоперегонів завдяки збільшенню організаційної спроможності SM, що веде до величезного підвищенню ефективності в бізнесі і, в даному випадку, продуктивності в гонках.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Досвід в IT стане в нагоді, але не є обов’язковим

АУДИТОРІЯ

Цей Напівденний експрес-формат проведення тренінгу є ідеальним для високопоставлених співробітників компаній, у яких недостатньо часу на більш тривалі заняття. Але при тому вони хотіли б на базовому рівні розібратися з концепціями ITIL / ITSM стосовно Управлінню Послугами (Service Management). Ще отримають безсумнівні вигоди від курсу:

  • IT-професіонали, яким потрібно розуміти SM на вищому рівні;
  • Топ-менеджери компаній, що бажають розглянути Service Management з точки зору його застосовності в своїх організаціях
  • Лідери команд (Team Leaders) і власники процесів (Process Owners), яким потрібно отримати загальну картину SM і їх місце в ній
ЦІЛІ КУРСУ

Дати практичне і зрозуміле вступ, що дозволяє зрозуміти основи SM і його ключових елементів, і дати учасникам можливість перевірити на собі, як вони можуть вплинути на продуктивність бізнесу.

Для більш глибокого і детального розуміння SM зі збереженням ігрової форми освоєння матеріалу радимо зареєструватися на 1-денний курс (HF415S).

ПОДАЛЬШЕ НАВЧАННЯ

Проходження курсу ITIL V3 Foundation for IT Service Management (з грою-симулятором SM) (HF422S)

ЩО ОТРИМУЄ СЛУХАЧ
  • Знайомство з базовими концепціями ITIL стосовно SM
  • Швидке, ясна і енергійне навчання SM за короткий час – із задоволенням!
  • Досвід в застосуванні постулату “приведення IT у відповідність з бізнесом” і розуміння, яку користь в продуктивності бізнесу можуть бути досягнуті за допомогою ефективного впровадження SM
КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Введення в суть програми-симулятора

  • Ця Напівденна версія вступного курсу знайомить з ключовими поняттями SM шляхом застосування ігрової динаміки. Ключові процеси ITIL V3 представлені як:

Раунд 1

  • Проблеми комунікацій
  • Робота в «сирий», непідготовленою обстановці

Експлуатація послуг / Service Operation

  • Управління інцидентами / Incident Management
  • Служба технічної підтримки / Service Desk

Раунд 2

Стратегія Послуг / Service Strategy

  • Управління Сервісним Портфелем / Service Portfolio Management
  • Управління фінансами / Financial Management

Проектування послуг / Service Design

  • Управління рівнем послуг / Service Level Management
  • Управління потужностями / Capacity Management

Перетворення послуг / Service Transition

  • Управління змінами / Change Management
  • Управління знаннями / Knowledge Management
  • Управління випуском і розгортанням / Release and Deployment Management

Експлуатація послуг / Service Operation

  • Подальше просування в Управління інцидентами / Incident Management, підтвердження рівнів пріоритетності
  • Управління проблемами / Problem Management
  • Управління подіями / Event Management

Раунд 3

Стратегія Послуг / Service Strategy

  • Зріле управління сервісним портфелем / Service Portfolio Management
  • Зріле управління фінансами / Financial Management

Проектування послуг / Service Design

  • Управління каталогом послуг / Service Catalog Management
  • Управління безперервністю ІТ-послуг / IT Service Continuity Management
  • Управління Доступністю / Availability Management
  • Зріле Управління рівнем послуг / Service Level Management
  • Зріле управління потужностями / Capacity Management

Передача Послуг / Service Transition

  • Зріле Управління змінами / Change Management
  • Зріле Управління знаннями / Knowledge Management
  • Управління конфігурацією / Configuration Management
  • Управління випуском і розгортанням / Release and Deployment Management

Експлуатація послуг / Service Operation

  • Зрілий Процес Управління інцидентами Incident Management & функція Служби технічної підтримки / Service Desk
  • Зріле Управління Проблемами / Problem Management
  • Зріле Управління подіями / Event Management
  • Постійне поліпшення послуг / Continual Service Improvement
  • Управління рівнем послуг / Service Level Management http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • Менеджер ІТ
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua