ГоловнаКаталог курсів › Планування безперервності бізнесу

Планування безперервності бізнесу

Код курсу
ERC-A11
Планування безперервності бізнесу

ОРІЄНТОВАНИЙ НА:

Ревізорів інформаційних систем, зовнішніх аудиторів, менеджерів по аудиту; планувальників відновлення після надзвичайних ситуацій; фахівців служб підтримки якості; фахівців із захисту даних, адміністраторів безпеки, менеджерів з інформаційної безпеки; системних програмістів і системних аналітиків.

ПОПЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ:

Середній. Ви повинні прослухати курс з основ інформаційної безпеки або мати відповідний досвід.

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ:

Методичні матеріали англійською мовою.

ПРОГРАМА КУРСУ

1.Планування дій в умовах надзвичайних обставин

  • визначення понять відновлення після надзвичайної ситуації (НС), часткового виходу з ладу і планування відновлення бізнесу
  • вибір превентивного, а не реагує підходу при забезпеченні доступності
  • обгрунтування вартості ваших планів для менеджменту
  • підтримка планування дій в умовах НС за допомогою корпоративної політики
  • переконання бізнес-підрозділів в необхідності здійснення і підтримки плану

2.Аналіз впливу на бізнес (Business Impact Analysis, BIA)

  • BIA як основа планування відновлення
  • створення звіту щодо дій при BIA
  • ідентифікація “критеріїв впливу” і їх важливість для організації
  • точне визначення ключових бізнес-процесів і періодів пікової активності
  • визначення цільового часу відновлення (Recovery Time Objective, RTO)
  • визначення цільової точки відновлення (Recovery Point Objective, RPO)
  • створення списку додатків за пріоритетністю

3.Рішення для відновлення після ЧС

  • розробка стратегій, заснованих на величинах втрат внаслідок впливів, RTO і RPO
  • за і проти різних стратегій відновлення
  • стратегії дублювання даних
  • стратегії організації телекомунікації
  • роль віртуалізації в процесі відновлення
  • роль хмарних обчислень в процесі відновлення
  • визначення вимог до внутрішньої і зовнішньої телекомунікації
  • створення необхідної документації, включаючи списки ключових постачальників, зовнішніх бізнес-контактів, операційну
  • документацію і інше

4.Створення плану відновлення після ЧС (Disaster Recovery Plan, DRP): концепція командної роботи

  • створення відповідної специфікації матеріалів і інструментів
  • визначення необхідних для виконання плану груп
  • ідентифікація відповідальностей груп
  • визначення необхідних при НС функцій
  • створення контрольних списків груп і процес їх використання

5.Тренування в рамках плану і тестування плану

  • вибір членів групи і отримання схвалення функціонального і старшого керівництва
  • розробка і проведення підготовки членів групи
  • аналіз типів тестування: “настільне”, внутрішнє відновлення, зовнішнє відновлення, повна імітація
  • розробка цілей тестування і необхідних показників
  • планування за часом початкового і періодичного тестування
  • складання плану тестування і визначення показників успішності для вимірювання ефективності
  • розробка доповнень, перегляд і модифікація плану
  • тренування по евакуації і забезпечення схоронності

6.Введення і підтримка плану

  • впровадження відновлення після ЧС в процес управління змінами
  • введення відновлення після ЧС в життєвий цикл розробки додатків

7.Запобігання НС

  • необхідні процедури, що допомагають запобігання НС
  • підготовка персоналу з метою запобігання НС
  • зовнішні сховища і відновлення

8.Попереднє планування і поточні обов’язки

9.Планування при частковому виході з ладу

  • розробка бази даних управління конфігураціями
  • необхідні кроки при виконанні плану по частковому виходу з ладу
  • загальне в повному плані відновлення після ЧС і плані для часткового виходу з ладу

10.Планування відновлення бізнесу

  • визначення можливості виживання без використання локальних компонент обробки даних
  • облік можливої ​​втрати персоналу та / або документації в друкованому вигляді, відновлення персоналу
  • планування фізичного переміщення
  • розробка плану комунікації із зовнішнім світом і з співробітниками
  • рішення і період тимчасової обробки даних
  • планування заміни компонент обробки даних
  • планування повернення на вихідне місце розташування

11.Аудит плану для збереження його адекватності

  • спільна робота з внутрішніми та зовнішніми аудиторами
  • розробка анкет при аудиті DRP або BCP (Business Continuity Plan)
  • кого і коли брати інтерв’ю під час проведення аудиту DRP або BCP
  • документування результатів аудиту та випливають з аудиту дії

ИНСТРУКТОР

Пашков Кузьма Юрійович (pashkovky@gmail.com) – експерт в області забезпечення інформаційної безпеки. З 2000 року займається створенням автоматизованих систем в захищеному виконанні як для державних, так і для комерційних замовників. Підтвердив свою кваліфікацію отриманням топових сертифікаційних статусів (ISC) 2, ISACA, Microsoft, EMC, CompTIA і HP. З 2005 року викладає курси з інформаційної безпеки в навчальних центрах країн СНД. З 2015 року співпрацює з Навчальним комплексом ERC.

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • Менеджер ІТ
  • Фахівець з інформаційної безпеки
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua