Головна › Основи управління системами зберігання даних HP 3PAR і MSA

Основи управління системами зберігання даних HP 3PAR і MSA

Основи управління системами зберігання даних HP 3PAR і MSA

АНОТАЦІЯ

Цей курс входить до складу Антикризової пакета ERC спільно з курсами Конфігурація, управління і обслуговування для серверів HP ProLiant 9-го покоління і Управління серверами HP ProLiant в корпоративній мережі. Містить обсяг інформації і практичних занять, достатній для самостійного виконання основних дій з найбільш популярними СГД виробництва HP. Слухачі, кандидатури яких погоджені з HP, вносять тільки одну третину частина вартості навчання. Узгодження відбувається на протязі 2-х днів після подачі заявки. Проходження всіх трьох антикризових курсів дозволяє отримати навички початкового рівня для експлуатації найпоширеніших серверів і систем зберігання даних HP.

АУДИТОРІЯ

Технічні консультанти компаній-партнерів HP
Фахівці з передпродажної підготовки компаній-партнерів HP
Фахівці з ІТ-служб компаній-замовників HP

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Не вимагається

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОДОВЖЕННЯ НАВЧАННЯ

HK902S – Дискові масиви 3PAR StoreServ – адміністрування та управління

КОРОТКИЙ ОПИС КУРСУ

1. Системи зберігання даних.

  • Призначення СГД.
  • Лінійка СГД виробництва НР.
  • Основні технічні характеристики HP MSA 1040/2040.
  • Основні технічні характеристики HP 3PAR StoreServ 7000.
  • Планування СГД

2. Обслуговування СГД.

  • Установка керуючого програмного забезпечення.
  • Конфігурація кабельної системи: два вузла, чотири вузли, змішані кошика.
  • Маркування кошиків і контролерів.
  • LED-індикація.
  • Заміна компонент: гаряча, тепла, холодна.
  • Технічна документація.
  • Практика: зовнішній огляд системи зберігання даних (опціонально використовується відеокамера).

3. Учасники та домени.

  • Користувачі: створення, перегляд, редагування та видалення
  • Домени: створення, перегляд, редагування та видалення.
  • Менеджер безпеки і доменів.
  • Практика: Створення домену і користувача

4. Створення розділів.

  • Хости і набори хостів.
  • Групи і шаблони.
  • Віртуальні розділи.
  • VLUN.
  • Підключення розділу.
  • Практика: Створення хоста, групи, розділу. Підключення розділу.
  • Балансування навантаження (якщо є можливість).

5. Створення резервних копій.

  • Віртуальні копії.
  • Фізичні копії.
  • Створення віддалених копій.
  • Використання віддалених копій для відновлення даних після збоїв.
  • Практика: Створення віртуальної копії.

6. Збір даних та основи пошуку несправностей.

  • Ідентифікація систем.
  • Моніторинг апаратної частини.
  • Робота з повідомленнями.
  • Параметри продуктивності СГД.
  • Визначення вузьких місць.
  • Використання системи аналізу продуктивності.
  • Практика: Збір даних про продуктивність системи. Відключення компонент СГД (диск) і перегляд повідомлень.

Головна › Управління серверами HP ProLiant в корпоративній мережі

Управління серверами HP ProLiant в корпоративній мережі

Управління серверами HP ProLiant в корпоративній мережі

АНОТАЦІЯ

Цей курс входить до складу Антикризової пакета ERC спільно з курсами Основи управління системами зберігання даних HP 3PAR і MSA і Конфигурирование, управління і обслуговування для серверів HP ProLiant 9-го покоління. Містить обсяг інформації і практичних занять, достатній для самостійного виконання основних дій з найбільш популярними СГД виробництва HP. Слухачі, кандидатури яких погоджені з HP, вносять тільки одну третину частина вартості навчання. Узгодження відбувається на протязі 2-х днів після подачі заявки. Проходження всіх трьох антикризових курсів дозволяє отримати навички початкового рівня для експлуатації найпоширеніших серверів і систем зберігання даних HP.

АУДИТОРІЯ

Технічні консультанти компаній-партнерів HP
Фахівці з передпродажної підготовки компаній-партнерів HP
Фахівці з ІТ-служб компаній-замовників HP

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Не вимагається

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОДОВЖЕННЯ НАВЧАННЯ

H4C04S – HP OneView Administration

КОРОТКИЙ ОПИС КУРСУ

1. Введення в систему моніторингу

  • Сучасні проблеми адміністрування.
  • Поняття network management system.
  • Місце системи управління в структурі інформаційної мережі.
  • Альтернативні рішення систем управління.

Lab1. Знайомство з лабораторної установкою.

2. Протоколи мережевого управління.

  • Протокол SNMP, версії 1, 2с, 3.
  • Протокол CIM.
  • Протокол WMI.
  • Протоколи віддаленого управління (telnet, ssh).

Lab1. Ручний збір інформації з обладнання по протоколам SNMP, WMI, WBEM.

Lab2. Установка і використання сервера OpenSSH.

3. Апаратні засоби управління серверами.

  • iLo в серверах HP Proliant
  • dRAC в серверах Dell PowerEdge.
  • IBM в серверах IBM Series X.
  • ILOM в серверах Oracle.
  • AMT рішення для десктопів Intel.

Lab 1. Знайомство з графічним інтерфейсом контролерів управління серверами.

Lab 2. Використання скриптів для управління серверами.

4. Установка Insight Control.

  • Трансформація структури Insight Control.
  • Інтеграція з HP OneView.
  • Варіанти установки.
  • Підготовка до встановлення.
  • Процес інсталяції.
  • Початкова конфігурація.

Lab 1. Установка Insight Control.

5. Формування топології мережі.

  • Ручний режим формування бази пристроїв
  • Автоматичний режим виявлення та оновлення обладнання.

Lab 1. Додавання серверів з використанням ручного режиму.

Lab 2. Додавання обладнання в режимі автоматичного сканування мережі.

6. Створення правил моніторингу стану серверів.

  • Моніторинг подій.
  • Моніторинг рівня завантаження устаткування.

Lab 1. Моніторинг доступності сервера.

Lab 2. Моніторинг завантаження процесора і пам’яті.

Lab 3. Моніторинг дискової системи.

Lab 4. Моніторинг мережевих інтерфейсів.

7. Створення завдань управління сервером.

  • Створення скриптів адміністрування.
  • Створення сценарію автоматичної реакції.

Lab 1. Створення скрипта перевантаження сервера.

Lab 2. Створення скрипта автоматичного очищення дискового розділу.

8. Сервер установки і міграції операційних систем Server Provisioning.

  • Структурна схема пакета.
  • Установка пакета. Підтримувані системи та обладнання.
  • Типи завдань з встановлення та оновлення.
  • Міграція з Server Deployment.

Lab 1. Створення завдання автоматичної установки операційної системи Windows 2008

9. Управління віртуальними машинами HP OneView for VMware vCenter

  • Виявлення гипервизора ESXi і віртуальних машин.
  • Створення нової віртуальної машини.
  • Інтеграція з системами зберігання даних.

Lab 1. Конфігурація шаблону віртуальної машини засобами Insight Control.

10. Взаємодія Insight Control з іншими системами управління.

  • Методи взаємодії Insight Control з пакетами Service Management.
  • Створення повідомлень на події.

Lab1. Створення повідомлення з відправкою поштового повідомлення.

Lab2. Створення повідомлення з виконанням призначеного для користувача скрипта.

11. Визначення вузьких місць і пошук несправностей.

  • Методи визначення проблем продуктивності системи.
  • Аналіз проблем процесора.
  • Аналіз проблем оперативної пам’яті.
  • Аналіз проблем дискової підсистеми.
  • Аналіз проблем мережевої підсистеми.

Lab1. Визначення проблем продуктивності системи.

Головна › Конфігурація, управління і обслуговування для серверів HP ProLiant 9-го покоління

Конфігурація, управління і обслуговування для серверів HP ProLiant 9-го покоління

Конфігурація, управління і обслуговування для серверів HP ProLiant 9-го покоління

АНОТАЦІЯ

Цей курс входить до складу Антикризової пакета ERC спільно з курсами Основи управління системами зберігання даних (СЗД) HP та Управління серверами HP ProLiant в корпоративній мережі. Містить обсяг інформації і практичних занять, достатній для самостійного виконання основних дій по включенню в корпоративну мережу новітніх серверів HP ProLiant Generation 9. Слухачі, кандидатури яких погоджені з HP, вносять тільки одну третину частина вартості навчання. Узгодження відбувається на протязі 2-х днів після подачі заявки. Проходження всіх трьох антикризових курсів дозволяє освоїти початкові операції з серверами і системами зберігання даних HP.

АУДИТОРІЯ

Технічні консультанти компаній-партнерів HP
Фахівці з передпродажної підготовки компаній-партнерів HP
Фахівці з ІТ-служб компаній-замовників HP

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОДОВЖЕННЯ НАВЧАННЯ

HE646S – Адміністрування серверів HP BladeSystem

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Вступ.

Основні тенденції розвитку серверного обладнання.

Модуль 1.

  • Класифікація серверів НР Proliant.
  • Нові можливості серверів сімейства Proliant Gen9.
  • HP Proiant Moonshot: новий підхід до серверного обладнання.
  • Високопродуктивні обчислювальні системи HP Apollo.
  • Характеристики найбільш популярних серверних систем.

Lab 1. Знайомство з лабораторної установкою.

Lab 2. Аналіз доступних конфігурацій серверних платформ.

Модуль 2.

  • Компоненти апаратної платформи сервера.
  • Системна логіка.
  • Процесор.
  • Оперативна пам’ять.
  • Збереження даних.
  • Інтерфейси введення-виведення.
  • Додаткове обладнання.

Lab 3. Аналіз поточної конфігурації серверів лабораторної установки.

Модуль 3.

  • Контролер управління iLo.
  • Нові можливості.
  • Ліцензійна політика.
  • Система аутентифікації.
  • Інтеграція з системою підтримки.
  • Використання скриптів для автоматизації управління.

Lab 4. Діагностика та конфігурація адаптера iLo

Lab 5. Створення скрипта для збору інформації про стан сервера і управління сервером.

Модуль 4.

  • Початкова конфігурація сервера.
  • Конфігурація RBSU.
  • Конфігурація локального дискового сховища.
  • Очищення попередніх параметрів системи.
  • Використання HP Intelligent Provisioning.

Lab 6. Використання HP Intelligent Provisioning для початкової установки системи.

Модуль 6.

  • Оновлення програмного забезпечення на сервері.
  • Структура HP Service Pack for ProLiant.
  • Використання HP SUM.
  • Оновлення HP Intelligent Provisioning.

Lab 7. Оновлення HP Intelligent Provisioning.

Lab 8. Оновлення програмного забезпечення з використанням HP SUM.

Модуль 7.

  • Збір даних з апаратної і програмної платформи.
  • Система Active Health System.
  • Протоколи збору інформації SNMP, WMI, WBEM.
  • Получаніе даних з використанням iLo і системних служб.
  • Аналіз даних і визначення вузьких місць серверної системи.

Lab 9. Збір даних з використанням протоколів управління.

Lab 10. Аналіз отриманих даних.

Модуль 8.

  • Діагностика несправностей.
  • Основні підходи при визначенні несправностей.
  • Методи мінімізації часу простою.

Головна › Курс CASP

Курс CASP

Курс CASP

ОРІЄНТОВАНИЙ НА:

експертів в інформаційній безпеці (далі ІБ), зацікавлених в отриманні сертифікаційного статусу CompTIA Advanced Security Professional, що задовольняє вимогам

  • директиви 8570.01М Міністерства Оборони США,
  • FISMA (Federal Information Security Management Act),
  • міжнародного стандарту навчання і сертифікації фахівців ISO17024
ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ НА ПОСАДИ:

– архітектора систем захисту

– ІБ-аналітика

ПОПЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ:

Сертифікації CompTIA Security +, або еквівалентний набір знань і навичок, а також 5-річний досвід створення систем управління інформаційною безпекою

ТРИВАЛІСТЬ І ФОРМАТ:

5-денний тренінг (50% часу лекції / 50% практичні заняття)

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ:

Навчальний посібник з теоретичної та практичної частиною

СЕРТИФІКАЦІЙНІ СТАТУСИ І ІСПИТИ:

Сертифікація CompTIA Advanced Security Practitioner, іспит CAS-002

Для всіх фахівців в інформаційній безпеці ми пропонуємо інтенсивний курс підготовки до здачі іспиту на отримання міжнародно-визнаного сертифікаційного статусу CompTIA Advanced Security Practitioner від лідируючого провайдера вендорнезавісімих IT-сертифікацій Computing Technology Industry Association (CompTIA).

ИНСТРУКТОР

Пашков Кузьма Юрьевич (pashkovky@gmail.com) – експерт в області забезпечення інформаційної безпеки. З 2000 року займається створенням автоматизованих систем в захищеному виконанні як для державних, так і для комерційних замовників. Підтвердив свою кваліфікацію отриманням топових сертифікаційних статусів (ISC) 2, ISACA, Microsoft, EMC, CompTIA і HP. З 2005 року викладає курси з інформаційної безпеки в навчальних центрах країн СНД. З 2015 року співпрацює з Навчальним комплексом ERC.

Головна › C)ISSA. Certified Information System Security Auditor

C)ISSA. Certified Information System Security Auditor

C)ISSA. Certified Information System Security Auditor

ПОПЕРЕДЖЕННЯ:

Мінімум 1 рік інформаційних систем

СТУДЕНТСЬКІ МАТЕРІАЛИ:

Сертифікація студентської робочої книги

ПРИМІТКИ:

Mile2 C) ISSA – сертифікований аудитор безпеки інформаційних систем

Охоплює цілі іспиту ISACA® CISA

Головна › ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

АНОТАЦІЯ

Ставши учасником гри, Ви відчуєте, що вивчення принципів ITSM може бути живим і захоплюючим! Уявіть собі, що вивчення основ управління ІТ-послугами можна пройти на одному диханні! Побудована за модульним принципом гра навчає ІТ-фахівців базовим принципам організації ІТ-послуг, заснованим на процесах з бібліотеки ITIL. Застосовуючи на практиці принципи ITIL, учасники прагнуть виграти чемпіонат “Формули-1” за рахунок збільшення ITSM зрілості організації, що призводить до різкого зростання бізнесу і продуктивності.

АУДИТОРІЯ
  • Фахівці та керівники ІТ, які беруть участь в процесі надання ІТ-послуг, необхідних для їх компаній
  • Адміністратори систем та мереж, системні аналітики та проектувальники
  • Керівники будь-якого рівня, які взаємодіють з керівниками ІТ або планують така взаємодія
  • Керівники і співробітники служб підтримки користувачів ІТ, які планують впровадження нової, а також заміну або оптимізацію існуючої технології підтримки ІТ
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

ІТ-досвід був би корисний, але не потрібно

 

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Експлуатація послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Експлуатація послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Експлуатація послуг (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Експлуатації послуг (Service Operation), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Експлуатації послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

  • Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Експлуатації ІТ послуг;
  • Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Експлуатації послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL;
  • Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Експлуатації послуг – ITIL Service Operation Examination.
АУДИТОРІЯ

Весь ІТ персонал.

  • Курс буде корисний адміністраторам систем і мереж, керівникам усіх рівнів, що відповідають за надання та підтримку ІТ послуг в організації;
  • Курс представляє особливий інтерес для персоналу, що працює в підрозділах, що займаються експлуатацією ІТ послуг, для керівників цих підрозділів, а також для фахівців, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
  • Курс корисний ІТ фахівцям, що збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
  • Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
  • Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Operation
ЗМІСТ КУРСУ
  • Введення в Експлуатацію послуг
  • Процеси Експлуатації послуг
  • Управління інцидентами
  • Управління проблемами
  • Функції Експлуатації послуг
  • Управління технічною підтримкою
  • Управління додатками
  • Технологічні аспекти стадії Експлуатації послуг
  • Принципи Експлуатації послуг
  • Управління подіями
  • Процедура розгляду заяв про обслуговування
  • Управління доступом
  • Служба Service Desk
  • Управління операційною діяльністю ІТ
  • Види діяльності стадії Експлуатації послуг
  • Організаційні аспекти стадії Експлуатації послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Проектування послуг (Service Design), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Проектування послуг та ґрунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Проектування ІТ послуг
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Проектування послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Проектування послуг (ITIL Service Design Examination)

АУДИТОРІЯ

Весь ІТ персонал

Курс буде корисний адміністраторам систем і мереж, персоналу, що займається проектуванням і підтримкою додатків, керівникам усіх рівнів, що відповідають за надання та підтримку ІТ послуг в організації
Курс представляє особливий інтерес для персоналу, що займається аспектами проектування ІТ послуг, керівників подібних підрозділів, або фахівців, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert)
Курс корисний ІТ фахівцям, що збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Design

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Проектування послуг
Процеси стадії Проектування послуг
Управління рівнем послуг
управління доступністю
Управління інформаційною безпекою
Технологічні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд технологій, що використовуються на стадії Проектування послуг
Принципи Проектування послуг
Управління каталогом послуг
управління потужностями
Управлінню безперервністю ІТ послуг
управління постачальниками
Організаційні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд аспектів впровадження стадії Проектування послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Постійного поліпшення послуг (Continual Service Improvement), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Постійного поліпшення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про важливість застосування концепції управління ІТ послугами, про принципи, цілі та завдання стадії Постійного поліпшення послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Постійного поліпшення послуг і іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Експлуатації послуг – ITIL Continual Service Improvement Examination.
Курс висвітлює питання, пов’язані з управлінням і контролем видів діяльності і технологій, пов’язаних зі стадією Постійного поліпшення послуг, виключаючи детальний опис кожного процесу, що підтримує цю стадію.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня Постійне поліпшення послуг (Continual Service Improvement Certification). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює функції контролю, проектувальники, архітектори, ІТ консультанти, керівники служб ІТ аудиту та персонал цих служб, керівники і співробітники підрозділів по Інформаційної безпеки, керівники і співробітники підрозділів, що займаються тестуванням ІТ послуг, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами тощо
ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння аспектів Постійного поліпшення послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, задіяні на стадії Постійного поліпшення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Постійне поліпшення послуг
Процеси Постійного поліпшення послуг
Види діяльності стадії Постійного поліпшення послуг
Організаційні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Принципи Постійного поліпшення послуг
Засоби і методики, використовувані на стадії Постійного поліпшення послуг
Технологічні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Критичні фактори успіху і ризики, асоційовані зі стадією Постійного поліпшення послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

АНОТАЦІЯ

Цей курс є заключним модулем лінійки модулів, присвячених життєвому циклі послуг (Service Lifecycle) і / або Здібності управляти послугами (Service Capability). Цей курс дозволяє отримати сертифікат Експерта з ITIL (ITIL Expert) в галузі управління ІТ-послугами. Метою цього навчального модуля, а також відповідного іспиту і сертифіката є надання, перевірка і офіційне підтвердження наявності знань, викладених у публікаціях ITIL V3. При цьому акцент робиться на цілі, завдання, процеси, функції і види діяльності ІТ як бізнесу, питання управління і контролю ІТ, а також на інтерфейси між процесами, викладені в п’яти основних публікаціях ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Дізнаються про бізнес-проблеми й проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами, отримають уявлення про управління, планування та впровадження змін методології ITSM;
Отримають знання в галузі управління стратегічними змінами і управління ризиками, а також дізнаються про труднощі при проведенні організаційних змін;
Дізнаються про цілі, завдання і методи оцінки послуг;
Отримають додаткову корисну інформацію в галузі управління ІТ;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Управління життєвим циклом послуг – ITIL Managing Across the Lifecycle.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Управління життєвим циклом послуг» (Managing Across the Lifecycle Certificate). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює різні функції контролю, проектувальники, ІТ консультанти, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами, персонал, який здійснює функції управління, координації та інтеграції різних видів діяльності і процесів на всіх стадіях життєвого циклу послуг і т.п. ;
ІТ менеджери, які хочуть отримати поглиблене розуміння керівних і ділових аспектів Управління життєвим циклом послуг бібліотеки ITIL V3, а також зрозуміти, як можна реалізувати управління життєвим циклом послуг, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років
Бажано набрати в сумі близько 15 кваліфікаційних балів у кожній із кваліфікаційних лінійок модулів «Управління життєвим циклом» послуг або «Здібності управляти послугами» (Service Lifecycle або Service Capability)

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Основні бізнес-проблеми і проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами
Розуміння організаційних змін
Управління стратегічними змінами
Враження
Управління ризиками
Стратегічні аспекти та поради при використанні інструментарію
Управління плануванням і впровадженням принципів методології ITSM
Додаткова корисна інформація в галузі управління ІТ

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html