Головна › CompTIA Network +

CompTIA Network +

ОПИС КУРСУ

Цей курс містить визначення та поглиблений опис основних сучасних технологій комп’ютерних мереж. Також буде розглянуті основні методи адміністрування, керування та траблшутінгу сучасних мереж.

 

ЦІЛЬ КУРСУ

Навчити основним навичкам роботи із мережевим обладнанням та обладнанням для інформаційної безпеки. В результаті проходження цього курсу слухачі отримають основні практичні знання із налаштування мережевих протоколів та політик безпеки

 

АУДИТОРІЯ

інженери партнерів, замовників

 

ЗМІСТ КУРСУ

В цьому курсі будуть розглянуті наступні теми:

  • Основні визначення моделі OSI та TCP/IP мереж
  • Характеристики мережевого трафіка
  • Розгортання та налаштування LAN
  • Конфігурування IP мереж
  • Розгортання та налаштування мереж маршрутизації. Будуть розглянуті основні LAN та WAN технології маршрутизації
  • Конфігурування та моніторинг основних портів та протоколів
  • Опис основних мережевих атак та методів їх усунення та передчасного виявлення
  • Розгортання та конфігурування обладнання та ПЗ з інформаційної безпеки
  • Опис основних методів автентифікації та контроля доступу
  • Використання методів віддаленного доступу
  • Впровадження політик безпеки

 

ДЕТАЛЬНИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Урок 1: Пояснення моделі OSI та моделей TCP / IP

Урок 2: Пояснення властивостей мережевого трафіку

Урок 3: Встановлення та налаштування комутованих мереж

Урок 4: Налаштування IP-мереж

Урок 5: Встановлення та налаштування маршрутизованих мереж

Урок 6: Налаштування та моніторинг портів та протоколів

Урок 7: Пояснення мережевих додатків та служб зберігання

Урок 8: Моніторинг та усунення несправностей мереж

Урок 9: Пояснення мережевих атак та пом’якшень

Урок 10: Встановлення та налаштування пристроїв безпеки

Урок 11: Пояснення автентифікації та контролю доступу

Урок 12: Розгортання та усунення несправностей кабельних рішень

Урок 13: Впровадження та усунення несправностей бездротових технологій

Урок 14: Порівняння та протиставлення технологій WAN

Урок 15: Використання методів віддаленого доступу

Урок 16: Визначення політики сайту та найкращих практик

 

Ціна: 320 $

Місце проведення: Навчальний Центр ERC вул. Марка Вовчка, 18-А

Головна › FortiAnalyzer Administration

FortiAnalyzer Administration

FortiAnalyzer Administration

ОГЛЯД КУРСУ

Після прослуховування курсу «FortiAnalyzer Administration» слухачі отримають теоретичні знання, навички застосування та управління пристроєм FortiAnalyzer.

В ході лабораторних занять студенти виконають завдання, пов’язані з налаштуванням, пошуком і усуненням неполадок в роботі пристроїв FortiAnalyzer, реєстрацією подій, контенту статистики по трафіку, створять звіти на основі інформації, зібраної на пристрої.

Тривалість 1 день

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Курс призначений для технічних фахівців і мережевих адміністраторів, що відповідають за управління пристроями FortiAnalyzer. Курс орієнтований на слухачів з глибокими знаннями пристроїв FortiGate.

ПОПЕРЕДНІ НАВИЧКИ

До відвідування курсу слухачеві рекомендується мати такі навички та знання:

  • знання в обсязі курсу «Система захисту FortiGate I – адміністрування пристроїв, інспекція трафіку, SSL VPN»;
  • знання графічного інтерфейсу адміністрування (Web config) і інтерфейсу командного рядка;
  • досвід роботи з пристроями Fortinet.
ЦІЛІ КУРСУ

Після закінчення курсу студенти зможуть:

  • Describe the features of the FortiAnalyzer device.
  • Register known and unknown devices with the FortiAnalyzer device.
  • Secure the communication between the FortiAnalyzer and FortiGate devices in the infrastructure.
  • View real-time and historical logging information from devices in the infrastructure.
  • Create alerts to advice administrators of events occurring on registered devices.
  • Design report layouts, data filter templates, data output templates and report schedules.
  • Enable archiving and file quarantining.
  • Configure the FortiAnalyzer device logging settings.
  • Understand and configure different log backup mechanisms.
  • Define administrative privileges.
  • Perform a vulnerability assessment on host computers in the infrastructure.
  • Configure the FortiAnalyzer appliance to analyze network traffic.
  • Configure network sharing to allow report sharing between different users.
  • Perform diagnostic commands to diagnose and debug system problems.
ЗМІСТ КУРСУ

1.FortiAnalyzer Overview
2.Device Registration
3.Logs and Alerts
4.Reports
5.Archives and File Quarantine
6.System Settings
7.Tools
8.Diagnostics.

Головна › Основи конфігурування та налаштування брандмауера FortiGate

Основи конфігурування та налаштування брандмауера FortiGate

Основи конфігурування та налаштування брандмауера FortiGate

НЕОБХІДНА ПІДГОТОВКА:

Даний курс передбачає знання базових принципів роботи міжмережевих екранів і розуміння роботи протоколу TCP / IP.

ПРОГРАМА КУРСУ

Модуль 1. Введення в Fortinet UTM

  • Огляд основних можливостей FortiGate
  • Режими роботи
  • Обліковий запис адміністратора, розмежування прав і доступу
  • Відновлення пароля адміністратора
  • Створення резервних копій та відновлення
  • Оновлення програмного забезпечення
  • Налаштування вбудованих серверів DNS і DHCP
  • Лабораторна робота: Інсталяція та первісна настройка системи

Модуль 2. Логування і моніторинг

  • Рівні критичності лог-файлів
  • Перевірка на наявність достатнього місця на носіях
  • Типи і підтипи лог-файлів, настройка логування
  • Вплив логування на ресурси
  • Перегляд логів, пошук і інтерпретація повідомлень
  • Лабораторна робота: Моніторинг статусу і логирование подій

Модуль 3. Політики безпеки

  • Співвіднесення трафіку з правилами за адресами, портів, користувачам, інтерфейсів і зонам
  • Зміна взаємного розташування правил
  • Компоненти політик, аутентифікація
  • Вибір типу трансляції адрес
  • Налаштування трансляції адреси одержувача
  • Логування блокованого трафіку
  • Лабораторні роботи: Створення політики безпеки

Модуль 4. Аутентифікація користувачів

  • Основи аутентифікації, методи аутентифікації, протоколи
  • Налаштування двофакторної аутентифікації
  • Створення політик аутентифікації
  • Налаштування порталу (Captive Portal)
  • Завдання таймерів, настройка внутрішніх і зовнішніх груп користувачів
  • моніторинг користувача
  • Лабораторна робота: Аутентифікація користувачів

Модуль 5. SSL VPN

  • Налаштування різних режимів роботи SSL VPN
  • Налаштування параметрів SSL VPN
  • Додаткові аспекти безпеки
  • Моніторинг віддалених користувачів
  • Налаштування політик і аутентифікації для побудови SSL VPN
  • Лабораторна робота: SSL VPN

Модуль 6. Основи IPsec VPN

  • Архітектура IPsec VPN
  • Фази обміну ключами (IKEv1)
  • Побудова тунелю на основі правил і маршрутизації (policy-based і route-based)
  • Розгортання тунелю між двома пристроями FortiGate
  • Моніторинг тунелів
  • Лабораторна робота: IPsec VPN

Модуль 7. Налаштування антивіруса

  • Категоризація загроз і методів вторгнення
  • Опис антивірусної технології FortiGate
  • Різні типи сканування – проксі і потоковий
  • Налаштування антивірусного сканування, евристичні методи, емуляція
  • Оновлення антивіруса, відправка виявлених вірусів в Fortinet
  • Визначення порядку відпрацювання антивірусних механізмів
  • Режим заощадження пам’яті, визначення причин включення режиму
  • Лабораторна робота: Антивірусне сканування

Модуль 8. Використання FortiGate в якості проксі-сервера

  • Включення Web-проксі на FortiGate
  • Налаштування браузерів на використання декількох проксі, виключення
  • Застосування кешування для прискорення роботи і економії смуги пропускання
  • Аутентифікація декількох користувачів з одним IP адресою
  • Застосування політики проксінг для певних URL
  • Моніторинг користувачів, що працюють через проксі
  • Лабораторна робота: Налагодження та використання проксі-сервера

Модуль 9. Web-фільтрація

  • Робота механізмів фільтрації Web-трафіку FortiGate
  • Вибір режиму роботи фільтра, створення статичних фільтрів
  • Перевизначення налаштувань Web-фільтрації FortiGuard, настройка винятків, перевизначення рейтингів
  • Застосування профайлів Web-фільтрації
  • Моніторинг лог-файлів для пошуку подій, пов’язаних з Web-фільтрацією
  • Лабораторна робота: Web-фільтрація

Модуль 10. Визначення додатків (Application Control)

  • Зіставлення сигнатур додатки з сесіями трафіку
  • Оновлення бази сигнатур додатків
  • Встановлення та використання профайлів роботи з додатками
  • Шейпінг трафіку
  • Отримання додаткових даних від хмарних додатків
  • Моніторинг лог-файлів для пошуку подій, пов’язаних з управлінням додатками
  • Лабораторна робота: Визначення додатків

Головна › Інфраструктура відкритих ключів Microsoft 2015 (ERC-A9)

Інфраструктура відкритих ключів Microsoft 2015 (ERC-A9)

Інфраструктура відкритих ключів Microsoft 2015 (ERC-A9)

ОРІЄНТОВАНИЙ НА:

всіх IT-фахівців, зацікавлених в отриманні комплексного набору знань і навичок з проектування, пуско-налагодження та обслуговування інфраструктури відкритих ключів (PKI) на основі продуктів корпорації Microsoft

ПОПЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ:

Сертифікації CompTIA A +, Network +, Server + і Security + або еквівалентний набір знань і навичок; 2-річний досвід адміністрування гетерогенної мережі (Windows \ Linux \ Unix)

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ:

Навчальний посібник англійською мовою з теоретичної та практичної частиною

СЕРТИФІКАЦІЙНІ СТАТУСИ І ІСПИТИ:

Сертифікація Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE): Server Infrastructure, іспити 70-413 і 70-414

АНОТАЦІЯ:

Вибухове зростання ризиків інформаційної безпеки вимагає від сучасних систем захисту масштабного застосування гібридної криптографії, що в свою чергу породжує проблему безпечного поширення ключової інформації. Вирішенням цієї проблеми є інфраструктура відкритих ключів (Public Key Infrastructure – PKI). Складність і критичність цього програмно-апаратного комплексу вимагають системного підходу до його створення.

Даний курс пропонує освоїти методику проектування, пуско-налагодження та обслуговування, що склалася у автора курсу в результаті багаторічної роботи в області системної інтеграції. Для досягнення максимального навчального ефекту PKI збирається на основі широко поширеною і зарекомендувала себе серверної операційної системи Microsoft Windows Server 2012R2.

Для кожного з етапів життєвого циклу детально розглядаються як загальні для всіх PKI питання, так і унікальні для вирішення від Microsoft. Кожен з етапів супроводжується лабораторним практикумом, що дозволяє підтвердити теорію на віртуальному стенді.

В результаті успішної побудови PKI і відпрацювання питань її обслуговування, учасникам тренінгу пропонується застосувати електронні сертифікати для активації просунутих послуг безпеки в середовищі Microsoft таких як:

  • мультифакторна аутентифікація за допомогою смарт-карт,
  • захист трафіку Web-додатків за допомогою SSL \ TLS,
  • потоковая захист трафіку мережі організації за допомогою IPSec,
  • безпека електронної пошти в Exchange 2013,
  • шифрування критичних файлів користувачів за допомогою EFS
  • 5-денний тренінг (50% часу лекції / 50% практичні заняття)
ПРОГРАМА КУРСУ:

Модуль 0. Оціночний тест. 100 питань

Модуль 1. Огляд PKI

Урок 1.1. Введення в криптографію
Урок 1.2. Знайомство з PKI
Урок 1.3. Сертифікати і засвідчують центри (CA)
Вправа 1.3. Визначення довірених кореневих CA

Модуль 2. Проектування ієрархії CA

Урок 2.1. Визначення вимог до дизайну ієрархії
Урок 2.2. Типові дизайни ієрархій
Урок 2.3. Вимоги законів \ регуляторів
Урок 2.4. аналіз вимог
Урок 2.5. Проектування структури ієрархії СА
Вправа 2.5. Проектування ієрархії СА

Модуль 3 Створення ієрархії СА

Урок 3.1. Створення відключеного кореневого СА (Offline Root CA)
Вправа 3.1. Установка Offline CA
Урок 3.2. Перевірка сертифікатів
Урок 3.3. Планування публікації списку відкликаних сертифікатів (Certificate Revocation List – CRL)
Вправа 3.3. Публікація CRL та інформації про СА (Authority Information Access – AIA)
Урок 3.4. Установка підлеглого СА
Вправа 3.4. Впровадження підлеглого корпоративного СА (Subordinate Enterprise CA)

Модуль 4. Управління PKI

Урок 4.1. Знайомство з керуванням PKI
Урок 4.2. управління сертифікатами
Урок 4.3. управління СА
Вправа 4.3. Реалізація принципу поділу повноважень
Урок 4.4. Планування відновлення після катастрофи
Вправа 4.4. Створення резервних копій та відновлення СА

Модуль 5. Налаштування шаблонів сертифікатів

Урок 5.1. Знайомство з шаблонами сертифікатів
Вправа 5.1. Делегування управління шаблонами сертифікатів
Урок 5.2. Проектування і створення шаблонів
Вправа 5.2. Проектування шаблону сертифіката
Урок 5.3. Публікація шаблона сертифіката
Урок 5.4. Управління змінами в шаблонах сертифікатів
Вправа 5.4. Налаштування шаблонів сертифікатів

Модуль 6. Налаштування видачі сертифікатів

Урок 6.1. Знайомство з процесом видачі сертифікатів
Урок 6.2. Видача сертифікатів вручну
Урок 6.3. Автоматична видача сертифікатів (Autoenrollment)
Вправа 6.3. видача сертифікатів

Модуль 7. Налаштування резервного копіювання та відновлення закритих ключів

Урок 7.1. Знайомство з процесом резервного копіювання та відновлення закритих ключів
Урок 7.2. Ручне резервне копіювання і відновлення закритих ключів
Урок 7.3. Автоматичне резервне копіювання і відновлення закритих ключів
Вправа 7.3. Налаштування резервного копіювання та відновлення закритого ключа

Модуль 8. Налаштування відносин довіри між організаціями

Урок 8.1. Знайомство зі складними ієрархіями PKI
Урок 8.2. Концепція правомочною субординації (Qualified Subordination)
Урок 8.3. Налаштування обмежень у файлі Policy.inf
Урок 8.4. Впровадження Qualified Subordination
Вправа 8.4. Впровадження сполучного СА (Bridge CA)

Модуль 9. Застосування сертифікатів в інфраструктурі смарт-карт

Урок 9.1. Знайомство з мультифакторній аутентификацией
Урок 9.2. Планування та впровадження інфраструктури смарт-карт
Урок 9.3. Управління, пошук і усунення несправностей в роботі інфраструктури смарт-карт
Вправа 9.3. Впровадження смарт-карт

Модуль 10. Захист Web-трафіку за допомогою SSL / TLS

Урок 10.1. Знайомство з протоколами тунелювання SSL / TLS
Урок 10.2. Включення SSL / TLS на Web-сервері
Урок 10.3. Впровадження аутентифікації на основі сертифікатів
Вправа 10.3. Розгортання SSL / TLS на Web-сервері

Модуль 11. Безпека електронної пошти

Урок 11.1. Знайомство з методами захисту поштових повідомлень.
Урок 11.2. Налаштування механізмів захисту поштових повідомлень
Урок 11.3. Відновлення закритих ключів
Вправа 11.3. Налаштування механізмів захисту поштового трафіку

Модуль 12. Захист мережевого трафіку організації

Урок 12.1. Методи захисту мережевого трафіку
Урок 12.2. Знайомство з IPSec
Урок 12.3. Планування і впровадження IPSec
Урок 12.4. Пошук і усунення несправностей в роботі IPSec
Вправа 12.4. Використання IPSec

Модуль 13. Використання шифрувальної файлової системи (Encrypting File System – EFS)

Урок 13.1. Знайомство з EFS
Урок 13.2. Впровадження EFS в режимі робочої групи
Урок 13.3. Планування і впровадження EFS в доменній середовищі
Урок 13.4. Захист файлового сервера
Урок 13.5. Пошук і усунення несправностей EFS
Вправа 13.5. Використання EFS

ВИМОГИ ДО ОБЛАДНАННЯ НАВЧАЛЬНОГО КЛАСУ:

На кожного студента виділений ПЕОМ з доступом в мережу Інтернет, підтримкою апаратної віртуалізації (AMD-V або Intel-VT), 8 Гб оперативної пам’яті, 128Гб дискового простору, встановлена ​​ОС Windows x64 7/8.

На базі вказаного обладнання розгортається віртуальний стенд в середовищі гипервизора Oracle VirtualBox. Стенд автономний і представлений у вигляді комплекту віртуальних машин, готових для виконання лабораторних робіт.

ИНСТРУКТОР

Пашков Кузьма Юрійович (pashkovky@gmail.com) – експерт в області забезпечення інформаційної безпеки. З 2000 року займається створенням автоматизованих систем в захищеному виконанні як для державних, так і для комерційних замовників. Підтвердив свою кваліфікацію отриманням топових сертифікаційних статусів (ISC) 2, ISACA, Microsoft, EMC, CompTIA і HP. З 2005 року викладає курси з інформаційної безпеки в навчальних центрах країн СНД. З 2015 року співпрацює з Навчальним комплексом ERC.

Головна › ITIL® Foundation: Основи ITIL для управління ІТ-послугами

ITIL® Foundation: Основи ITIL для управління ІТ-послугами

ITIL® Foundation: Основи ITIL для управління ІТ-послугами

АНОТАЦІЯ

В курсі розглядаються основи управління IT-сервісами (IT Service Management – ITSM), систематизовані в бібліотеці інфраструктури IT (Information Technology Infrastructure Library – ITIL) версії 3. В процесі навчання слухачі обмінюються досвідом, обговорюють як реальні проблеми, що виникають в їх роботі, так і практичні приклади, що наводяться інструктором. Найважливішу роль в навчальному процесі відіграє The Race to Results Service Management Simulation – це новітній компонент в навчальному портфоліо НР, присвяченому організації IT-обслуговування. Гра блискуче показує, як працюють в 3й версії ITIL життєвий цикл, основні поняття, процеси і ролі, і в підсумку являє всі аспекти Управління послугами.

Курс готує до здачі сертифікаційного іспиту на “ITIL® (V3) Foundation Certificate in IT Service Management”.

АУДИТОРІЯ
  • Фахівці та керівники IT, які беруть участь в процесі надання IT-сервісів, необхідних для їх компаній
  • Адміністратори систем та мереж, системні аналітики та проектувальники
  • Керівники будь-якого рівня, які взаємодіють з керівниками IT або планують така взаємодія
  • Керівники і співробітники служб підтримки користувачів IT, які планують впровадження нової, а також заміну або оптимізацію існуючої технології підтримки IT
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
  • Загальні відомості про технічні, програмні засоби комп’ютерів і мережевої інфраструктури
  • Використання комп’ютерних засобів і технологій в повсякденній роботі
КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ
  • Управління IT-сервісами як практика (методологія)
  • Проектування послуг (Service Design)
  • Життєвий цикл послуг
  • Постійне вдосконалення якості послуг (Continual Service Improvement)
  • Поняття, роль і функції
  • Введення в методологію Управління IT-сервісами
  • Розробка послуг (Service Transition)
  • Введення поняття життєвого циклу
  • Архітектура і технологія для управління IT сервісами
  • Стратегія послуг (Service Strategy)
  • Введення в ITIL®
  • Експлуатація послуг (Service Operation)
  • Ключові принципи, моделі, поняття
  • Схема професійної кваліфікації в області ITIL®

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Експлуатація послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Експлуатація послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Експлуатація послуг (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Експлуатації послуг (Service Operation), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Експлуатації послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

  • Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Експлуатації ІТ послуг;
  • Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Експлуатації послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL;
  • Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Експлуатації послуг – ITIL Service Operation Examination.
АУДИТОРІЯ

Весь ІТ персонал.

  • Курс буде корисний адміністраторам систем і мереж, керівникам усіх рівнів, що відповідають за надання та підтримку ІТ послуг в організації;
  • Курс представляє особливий інтерес для персоналу, що працює в підрозділах, що займаються експлуатацією ІТ послуг, для керівників цих підрозділів, а також для фахівців, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
  • Курс корисний ІТ фахівцям, що збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
  • Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
  • Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Operation
ЗМІСТ КУРСУ
  • Введення в Експлуатацію послуг
  • Процеси Експлуатації послуг
  • Управління інцидентами
  • Управління проблемами
  • Функції Експлуатації послуг
  • Управління технічною підтримкою
  • Управління додатками
  • Технологічні аспекти стадії Експлуатації послуг
  • Принципи Експлуатації послуг
  • Управління подіями
  • Процедура розгляду заяв про обслуговування
  • Управління доступом
  • Служба Service Desk
  • Управління операційною діяльністю ІТ
  • Види діяльності стадії Експлуатації послуг
  • Організаційні аспекти стадії Експлуатації послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Проектування послуг (Service Design), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Проектування послуг та ґрунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Проектування ІТ послуг
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Проектування послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Проектування послуг (ITIL Service Design Examination)

АУДИТОРІЯ

Весь ІТ персонал

Курс буде корисний адміністраторам систем і мереж, персоналу, що займається проектуванням і підтримкою додатків, керівникам усіх рівнів, що відповідають за надання та підтримку ІТ послуг в організації
Курс представляє особливий інтерес для персоналу, що займається аспектами проектування ІТ послуг, керівників подібних підрозділів, або фахівців, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert)
Курс корисний ІТ фахівцям, що збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Design

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Проектування послуг
Процеси стадії Проектування послуг
Управління рівнем послуг
управління доступністю
Управління інформаційною безпекою
Технологічні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд технологій, що використовуються на стадії Проектування послуг
Принципи Проектування послуг
Управління каталогом послуг
управління потужностями
Управлінню безперервністю ІТ послуг
управління постачальниками
Організаційні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд аспектів впровадження стадії Проектування послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Постійного поліпшення послуг (Continual Service Improvement), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Постійного поліпшення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про важливість застосування концепції управління ІТ послугами, про принципи, цілі та завдання стадії Постійного поліпшення послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Постійного поліпшення послуг і іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Експлуатації послуг – ITIL Continual Service Improvement Examination.
Курс висвітлює питання, пов’язані з управлінням і контролем видів діяльності і технологій, пов’язаних зі стадією Постійного поліпшення послуг, виключаючи детальний опис кожного процесу, що підтримує цю стадію.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня Постійне поліпшення послуг (Continual Service Improvement Certification). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює функції контролю, проектувальники, архітектори, ІТ консультанти, керівники служб ІТ аудиту та персонал цих служб, керівники і співробітники підрозділів по Інформаційної безпеки, керівники і співробітники підрозділів, що займаються тестуванням ІТ послуг, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами тощо
ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння аспектів Постійного поліпшення послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, задіяні на стадії Постійного поліпшення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Постійне поліпшення послуг
Процеси Постійного поліпшення послуг
Види діяльності стадії Постійного поліпшення послуг
Організаційні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Принципи Постійного поліпшення послуг
Засоби і методики, використовувані на стадії Постійного поліпшення послуг
Технологічні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Критичні фактори успіху і ризики, асоційовані зі стадією Постійного поліпшення послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

АНОТАЦІЯ

Цей курс є заключним модулем лінійки модулів, присвячених життєвому циклі послуг (Service Lifecycle) і / або Здібності управляти послугами (Service Capability). Цей курс дозволяє отримати сертифікат Експерта з ITIL (ITIL Expert) в галузі управління ІТ-послугами. Метою цього навчального модуля, а також відповідного іспиту і сертифіката є надання, перевірка і офіційне підтвердження наявності знань, викладених у публікаціях ITIL V3. При цьому акцент робиться на цілі, завдання, процеси, функції і види діяльності ІТ як бізнесу, питання управління і контролю ІТ, а також на інтерфейси між процесами, викладені в п’яти основних публікаціях ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Дізнаються про бізнес-проблеми й проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами, отримають уявлення про управління, планування та впровадження змін методології ITSM;
Отримають знання в галузі управління стратегічними змінами і управління ризиками, а також дізнаються про труднощі при проведенні організаційних змін;
Дізнаються про цілі, завдання і методи оцінки послуг;
Отримають додаткову корисну інформацію в галузі управління ІТ;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Управління життєвим циклом послуг – ITIL Managing Across the Lifecycle.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Управління життєвим циклом послуг» (Managing Across the Lifecycle Certificate). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює різні функції контролю, проектувальники, ІТ консультанти, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами, персонал, який здійснює функції управління, координації та інтеграції різних видів діяльності і процесів на всіх стадіях життєвого циклу послуг і т.п. ;
ІТ менеджери, які хочуть отримати поглиблене розуміння керівних і ділових аспектів Управління життєвим циклом послуг бібліотеки ITIL V3, а також зрозуміти, як можна реалізувати управління життєвим циклом послуг, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років
Бажано набрати в сумі близько 15 кваліфікаційних балів у кожній із кваліфікаційних лінійок модулів «Управління життєвим циклом» послуг або «Здібності управляти послугами» (Service Lifecycle або Service Capability)

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Основні бізнес-проблеми і проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами
Розуміння організаційних змін
Управління стратегічними змінами
Враження
Управління ризиками
Стратегічні аспекти та поради при використанні інструментарію
Управління плануванням і впровадженням принципів методології ITSM
Додаткова корисна інформація в галузі управління ІТ

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області перетворення послуг (Service Transition), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Перетворення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Перетворення ІТ послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Перетворення послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Перетворення послуг -ITIL Service Transition Examination.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Перетворення послуг» (Service Transition Certification). Це можуть бути:

ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння стадії Трансформації послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які задіяні на стадії Перетворення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate). Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Transition.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Перетворення послуг
Технологічні аспекти стадії Перетворення послуг
Принципи Перетворення послуг
Організаційні аспекти стадії Перетворення послуг
Процеси Перетворення послуг
Критичні фактори успіху і ризики
Види діяльності стадії Перетворення послуг
Детальний опис курс HF439S (англ.)

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html