Головна › Курс CASP

Курс CASP

Курс CASP

ОРІЄНТОВАНИЙ НА:

експертів в інформаційній безпеці (далі ІБ), зацікавлених в отриманні сертифікаційного статусу CompTIA Advanced Security Professional, що задовольняє вимогам

  • директиви 8570.01М Міністерства Оборони США,
  • FISMA (Federal Information Security Management Act),
  • міжнародного стандарту навчання і сертифікації фахівців ISO17024
ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ НА ПОСАДИ:

– архітектора систем захисту

– ІБ-аналітика

ПОПЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ:

Сертифікації CompTIA Security +, або еквівалентний набір знань і навичок, а також 5-річний досвід створення систем управління інформаційною безпекою

ТРИВАЛІСТЬ І ФОРМАТ:

5-денний тренінг (50% часу лекції / 50% практичні заняття)

МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ:

Навчальний посібник з теоретичної та практичної частиною

СЕРТИФІКАЦІЙНІ СТАТУСИ І ІСПИТИ:

Сертифікація CompTIA Advanced Security Practitioner, іспит CAS-002

Для всіх фахівців в інформаційній безпеці ми пропонуємо інтенсивний курс підготовки до здачі іспиту на отримання міжнародно-визнаного сертифікаційного статусу CompTIA Advanced Security Practitioner від лідируючого провайдера вендорнезавісімих IT-сертифікацій Computing Technology Industry Association (CompTIA).

ИНСТРУКТОР

Пашков Кузьма Юрьевич (pashkovky@gmail.com) – експерт в області забезпечення інформаційної безпеки. З 2000 року займається створенням автоматизованих систем в захищеному виконанні як для державних, так і для комерційних замовників. Підтвердив свою кваліфікацію отриманням топових сертифікаційних статусів (ISC) 2, ISACA, Microsoft, EMC, CompTIA і HP. З 2005 року викладає курси з інформаційної безпеки в навчальних центрах країн СНД. З 2015 року співпрацює з Навчальним комплексом ERC.

Головна › Теорія основ безпеки SCADA

Теорія основ безпеки SCADA

Теорія основ безпеки SCADA

ОПИС

Курс «SCADA SECURITY FOUNDATIONS THEORY» дозволить учасникам отримати широкий набір знань для управління і забезпечення безпеки SCADA / ICS.

В учасників курсу будуть всі необхідні навички для вирішення найскладніших проблем, які включають:

Оцінку ризику для систем SCADA / ICS

Управління процесами безпеки для середовищ SCADA / ICS

Розробка і впровадження засобів контролю безпеки для SCADA / ICS

Розуміння основ підходу до аудиту для SCADA / ICS

Це виключно практична підготовка!

Після навчання учасники відразу ж зможуть застосувати отримані навички в роботі. Отриманий досвід обов’язково підвищить вашу цінність для співробітників і клієнтів і принесе вам особисто високий рівень професійної впевненості.

Ми рекомендуємо цей тренінг для:

  • CTO / CIO
  • Фахівці з безпеки SCADA / ICS
  • Архітектори SCADA / ICS
  • Розробники програмного забезпечення SCADA / ICS / системні адміністратори
  • керівники проектів, які впроваджують SCADA / ICS
  • аудитори, які проводять аудит SCADA / ICS
ПРОГРАМА КУРСУ
  • Огляд систем SCADA і ICS.
  • Стандарти (ISA 62443 та інші).
  • Ключові поняття.
  • Промислові мережі.
  • Промислові протоколи.
  • Мережева безпека.
  • Створення програми забезпечення безпеки.
  • Оцінка ризику.

 

  • Безпека для постачальників послуг.
  • Розробка і впровадження системи безпеки.
  • Політики безпеки.
  • Управління контролем доступу.
  • виявлення нападів
  • Управління уразливими.
  • Забезпечення зв’язку.
  • Відмовостійкість SCADA / ICS і відновлення після збою.

Головна › CISSM) Certified Information System Security Manager

CISSM) Certified Information System Security Manager

CISSM) Certified Information System Security Manager

Головна › Архітектура на AWS

Архітектура на AWS

Архітектура на AWS

Цей курс з архітектури AWS охоплює основи побудови ІТ-інфраструктури на Amazon Web Services (AWS). Курс призначений для навчання архітекторів рішень, як оптимізувати використання хмари AWS шляхом розуміння сервісів AWS, як ці сервіси вписуються в хмарні рішення. Тематичні дослідження протягом усього курсу демонструють, як деякі клієнти AWS розробили свою інфраструктуру, а також стратегії і послуги, які вони впровадили.

У цьому авторизованому курсі Amazon Web Services (AWS) ви вивчите всі необхідні навички для розробки своїх ІТ-рішень на AWS. Отримайте глибокі знання про платформу AWS і про те, як використовувати сервіси AWS для вашого конкретного хмарного додатка.

Це 3-х денний практичне навчання надає актуальні хмарні практики AWS і принципи архітектури AWS, що охоплюють весь процес проектування ІТ-інфраструктури від початку до кінця. Після курсу ви будете повністю готові для створення і масштабування більш ефективного і надійного ІТ-рішення в хмарному середовищі AWS.

Цей курс Architecting on AWS підготує архітекторів рішень до успішної здачі офіційного екзамену і стане сертифікованим архітектором рішень AWS – Associate.

Головна › Тренінг з управління проектами розробки ПЗ за допомогою PMBOK (pm.Agile)

Тренінг з управління проектами розробки ПЗ за допомогою PMBOK (pm.Agile)

Тренінг з управління проектами розробки ПЗ за допомогою PMBOK (pm.Agile)

АНОТАЦІЯ

Заснований на стандарті PMI® «A Guide to the Project Management Body of Knowledge» (5th Edition) і його надбудові для розробників ПЗ «Software Extension to the PMBOK® Guide Fifth Edition»

Тренінг практичного використання зводу знань з управління проектами PMBOK і доповнення до PMBOK з управління проектами розробки програмного забезпечення. Тренінг поєднує інтенсивну подачу матеріалу з закріпленням отриманих знань на практичних прикладах і в ході виконання індивідуальних завдань і групових воркшопів.
На тренінгу учасники розбиваються на дві команди і опрацьовують один софтверний проект двома різними підходами: по каскадної моделі і за допомогою гнучкої методології. У міру опрацювання проекту, групи застосовують інструменти, техніки і методи управління софтверними проектами, розбираючись в суті цих інструментів і принципах їх самостійного застосування на практиці, а також обмінюючись результатами своїх досліджень між групами.

Курс заснований на стандарті PMI® «A Guide to the Project Management Body of Knowledge» (5th Edition) і його надбудові для розробників ПЗ «Software Extension to the PMBOK® Guide Fifth Edition».

pmAgile

ЦЕЛЕВАЯ АУДИТОРІЯ
  • Керівники проектів розробки ПЗ;
  • Функціональні керівники;
  • Архітектори програмного забезпечення;
  • тімліда;
  • Інженери програмних систем;
  • Розробники програмного забезпечення;
  • Тестировщики і менеджери з якості;
  • Фахівці з безпеки ПЗ;
  • Менеджери ІТ проектів;
  • ІТ-директора;
  • Керівники портфелів і програм;
  • Менеджери по продуктам;
  • Замовники розробки ПО;
  • Системні аналітики і розробники систем;
  • Бізнес-аналітики та корпоративні архітектори;
  • Фахівці *, які планують проходити сертифікацію PMI-ACP.
    * Дані фахівці зможуть зарахувати 14 контактних годин формального навчання по «гнучким практикам» від провайдера навчання типу D «Training companies or consultants (e.g., training schools)».
НЕОБХІДНІ НАВИЧКИ ДЛЯ УЧАСТІ У ТРЕНІНГУ

Обов’язково: базове навчання по PMBOK на тренінгу прикладного управління проектами «pm.Praxis».
Бажано: сертифікаційний курс «Управління проектами за допомогою Microsoft Project Professional 2013».

ЗНАННЯ ТА НАВИКИ

Учасники курсу отримають збалансоване уявлення про інструменти, засоби і методи управління програмними проектами з різними життєвими циклами від прогностичних до ітераційних, а також потренуються в практичних підходах, які покращують ефективність і результативність управлінських команд і учасників софтверних проектів. По закінченню тренінгу, слухачі набувають наступні знання та навички:

  • agile-практики управління проектами,
  • інструменти та методи управління софтверними проектами,
  • управління командою проекту розробки ПЗ,
  • напрямок подальшого особистого та командного розвитку.

Руководство PMBOK®

ТЕМИ, ЯКІ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

1.Вступ до управління софтверними проектами

  • Життєвий цикл проекту розробки та організаційні впливу
  • Процеси управління проектом
  • Галузі знань управління проектом розробки

2.Методологія та інструменти управління проектами

  • Розробка, орієнтована на створення цінності
    i) Визначення позитивної цінності
    ii) Поетапна розробка
    iii) Обхід можливих недоліків
    iv) Пріоритезація
  • Залучення зацікавлених сторін
    v) Потреби зацікавлених сторін
    vi) Участь зацікавлених сторін
    vii) Очікування зацікавлених сторін
  • Практики підвищення продуктивності команди
    viii) Формування команди
    ix) Надання повноважень команді
    x) Організація спільної роботи команди
    xi) Вод команди в дію
    адаптивне планування
    xii) Рівні планування
    xiii) Адаптація
    xiv) Оцінки
    xv) Швидкість / Продуктивність / Тривалість циклів
  • Визначення та вирішення проблем

3.Постійне вдосконалення (продукти, процеси, люди)

ТЕХНІЧНЕ ОСНАЩЕННЯ ТРЕНІНГУ

1.Навчальний клас обладнаний:
a. Проектор та екран.
b. Дошка (фліп-чарт).
2.Матеріали тренінгу і робочі зошити.
3.Витратні матеріали для проведення вправ.

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ТРЕНІНГУ

1.Попередній тест.
2.Ідентифікація зацікавлених сторін і моделювання характерів.
3.Розробка WBS, орієнтованої на дію.
4.Планування робіт (розкадровки та юскейси).
5.Розробка графіка за технологіями SAIV і таймбоксінг.
6.Оцінка вартості розробки.
7.Планування ітерацій і релізу.
8.Використання діаграм CFD, burnup, burndown.
9.Розвиток команди проекту.
10.Забезпечення якості робіт і продукту.
11.Робота з ризиками софтверного проекту.
12.Створення наочній і доступній інформації по проекту (Information Radiator).
13.Оцінка швидкості виконання.
14.Остаточний тест для оцінки повноти засвоєння матеріалу.

Головна › ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

АНОТАЦІЯ

Ставши учасником гри, Ви відчуєте, що вивчення принципів ITSM може бути живим і захоплюючим! Уявіть собі, що вивчення основ управління ІТ-послугами можна пройти на одному диханні! Побудована за модульним принципом гра навчає ІТ-фахівців базовим принципам організації ІТ-послуг, заснованим на процесах з бібліотеки ITIL. Застосовуючи на практиці принципи ITIL, учасники прагнуть виграти чемпіонат “Формули-1” за рахунок збільшення ITSM зрілості організації, що призводить до різкого зростання бізнесу і продуктивності.

АУДИТОРІЯ
  • Фахівці та керівники ІТ, які беруть участь в процесі надання ІТ-послуг, необхідних для їх компаній
  • Адміністратори систем та мереж, системні аналітики та проектувальники
  • Керівники будь-якого рівня, які взаємодіють з керівниками ІТ або планують така взаємодія
  • Керівники і співробітники служб підтримки користувачів ІТ, які планують впровадження нової, а також заміну або оптимізацію існуючої технології підтримки ІТ
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

ІТ-досвід був би корисний, але не потрібно

 

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Проектування послуг (Service Design), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Проектування послуг та ґрунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Проектування ІТ послуг
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Проектування послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Проектування послуг (ITIL Service Design Examination)

АУДИТОРІЯ

Весь ІТ персонал

Курс буде корисний адміністраторам систем і мереж, персоналу, що займається проектуванням і підтримкою додатків, керівникам усіх рівнів, що відповідають за надання та підтримку ІТ послуг в організації
Курс представляє особливий інтерес для персоналу, що займається аспектами проектування ІТ послуг, керівників подібних підрозділів, або фахівців, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert)
Курс корисний ІТ фахівцям, що збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Design

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Проектування послуг
Процеси стадії Проектування послуг
Управління рівнем послуг
управління доступністю
Управління інформаційною безпекою
Технологічні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд технологій, що використовуються на стадії Проектування послуг
Принципи Проектування послуг
Управління каталогом послуг
управління потужностями
Управлінню безперервністю ІТ послуг
управління постачальниками
Організаційні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд аспектів впровадження стадії Проектування послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Постійного поліпшення послуг (Continual Service Improvement), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Постійного поліпшення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про важливість застосування концепції управління ІТ послугами, про принципи, цілі та завдання стадії Постійного поліпшення послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Постійного поліпшення послуг і іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Експлуатації послуг – ITIL Continual Service Improvement Examination.
Курс висвітлює питання, пов’язані з управлінням і контролем видів діяльності і технологій, пов’язаних зі стадією Постійного поліпшення послуг, виключаючи детальний опис кожного процесу, що підтримує цю стадію.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня Постійне поліпшення послуг (Continual Service Improvement Certification). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює функції контролю, проектувальники, архітектори, ІТ консультанти, керівники служб ІТ аудиту та персонал цих служб, керівники і співробітники підрозділів по Інформаційної безпеки, керівники і співробітники підрозділів, що займаються тестуванням ІТ послуг, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами тощо
ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння аспектів Постійного поліпшення послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, задіяні на стадії Постійного поліпшення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Постійне поліпшення послуг
Процеси Постійного поліпшення послуг
Види діяльності стадії Постійного поліпшення послуг
Організаційні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Принципи Постійного поліпшення послуг
Засоби і методики, використовувані на стадії Постійного поліпшення послуг
Технологічні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Критичні фактори успіху і ризики, асоційовані зі стадією Постійного поліпшення послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

АНОТАЦІЯ

Цей курс є заключним модулем лінійки модулів, присвячених життєвому циклі послуг (Service Lifecycle) і / або Здібності управляти послугами (Service Capability). Цей курс дозволяє отримати сертифікат Експерта з ITIL (ITIL Expert) в галузі управління ІТ-послугами. Метою цього навчального модуля, а також відповідного іспиту і сертифіката є надання, перевірка і офіційне підтвердження наявності знань, викладених у публікаціях ITIL V3. При цьому акцент робиться на цілі, завдання, процеси, функції і види діяльності ІТ як бізнесу, питання управління і контролю ІТ, а також на інтерфейси між процесами, викладені в п’яти основних публікаціях ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Дізнаються про бізнес-проблеми й проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами, отримають уявлення про управління, планування та впровадження змін методології ITSM;
Отримають знання в галузі управління стратегічними змінами і управління ризиками, а також дізнаються про труднощі при проведенні організаційних змін;
Дізнаються про цілі, завдання і методи оцінки послуг;
Отримають додаткову корисну інформацію в галузі управління ІТ;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Управління життєвим циклом послуг – ITIL Managing Across the Lifecycle.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Управління життєвим циклом послуг» (Managing Across the Lifecycle Certificate). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює різні функції контролю, проектувальники, ІТ консультанти, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами, персонал, який здійснює функції управління, координації та інтеграції різних видів діяльності і процесів на всіх стадіях життєвого циклу послуг і т.п. ;
ІТ менеджери, які хочуть отримати поглиблене розуміння керівних і ділових аспектів Управління життєвим циклом послуг бібліотеки ITIL V3, а також зрозуміти, як можна реалізувати управління життєвим циклом послуг, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років
Бажано набрати в сумі близько 15 кваліфікаційних балів у кожній із кваліфікаційних лінійок модулів «Управління життєвим циклом» послуг або «Здібності управляти послугами» (Service Lifecycle або Service Capability)

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Основні бізнес-проблеми і проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами
Розуміння організаційних змін
Управління стратегічними змінами
Враження
Управління ризиками
Стратегічні аспекти та поради при використанні інструментарію
Управління плануванням і впровадженням принципів методології ITSM
Додаткова корисна інформація в галузі управління ІТ

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області перетворення послуг (Service Transition), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Перетворення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Перетворення ІТ послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Перетворення послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Перетворення послуг -ITIL Service Transition Examination.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Перетворення послуг» (Service Transition Certification). Це можуть бути:

ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння стадії Трансформації послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які задіяні на стадії Перетворення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate). Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Transition.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Перетворення послуг
Технологічні аспекти стадії Перетворення послуг
Принципи Перетворення послуг
Організаційні аспекти стадії Перетворення послуг
Процеси Перетворення послуг
Критичні фактори успіху і ризики
Види діяльності стадії Перетворення послуг
Детальний опис курс HF439S (англ.)

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html