Головна › Теорія основ безпеки SCADA

Теорія основ безпеки SCADA

Теорія основ безпеки SCADA

ОПИС

Курс «SCADA SECURITY FOUNDATIONS THEORY» дозволить учасникам отримати широкий набір знань для управління і забезпечення безпеки SCADA / ICS.

В учасників курсу будуть всі необхідні навички для вирішення найскладніших проблем, які включають:

Оцінку ризику для систем SCADA / ICS

Управління процесами безпеки для середовищ SCADA / ICS

Розробка і впровадження засобів контролю безпеки для SCADA / ICS

Розуміння основ підходу до аудиту для SCADA / ICS

Це виключно практична підготовка!

Після навчання учасники відразу ж зможуть застосувати отримані навички в роботі. Отриманий досвід обов’язково підвищить вашу цінність для співробітників і клієнтів і принесе вам особисто високий рівень професійної впевненості.

Ми рекомендуємо цей тренінг для:

  • CTO / CIO
  • Фахівці з безпеки SCADA / ICS
  • Архітектори SCADA / ICS
  • Розробники програмного забезпечення SCADA / ICS / системні адміністратори
  • керівники проектів, які впроваджують SCADA / ICS
  • аудитори, які проводять аудит SCADA / ICS
ПРОГРАМА КУРСУ
  • Огляд систем SCADA і ICS.
  • Стандарти (ISA 62443 та інші).
  • Ключові поняття.
  • Промислові мережі.
  • Промислові протоколи.
  • Мережева безпека.
  • Створення програми забезпечення безпеки.
  • Оцінка ризику.

 

  • Безпека для постачальників послуг.
  • Розробка і впровадження системи безпеки.
  • Політики безпеки.
  • Управління контролем доступу.
  • виявлення нападів
  • Управління уразливими.
  • Забезпечення зв’язку.
  • Відмовостійкість SCADA / ICS і відновлення після збою.

Головна › Архітектура на AWS

Архітектура на AWS

Архітектура на AWS

Цей курс з архітектури AWS охоплює основи побудови ІТ-інфраструктури на Amazon Web Services (AWS). Курс призначений для навчання архітекторів рішень, як оптимізувати використання хмари AWS шляхом розуміння сервісів AWS, як ці сервіси вписуються в хмарні рішення. Тематичні дослідження протягом усього курсу демонструють, як деякі клієнти AWS розробили свою інфраструктуру, а також стратегії і послуги, які вони впровадили.

У цьому авторизованому курсі Amazon Web Services (AWS) ви вивчите всі необхідні навички для розробки своїх ІТ-рішень на AWS. Отримайте глибокі знання про платформу AWS і про те, як використовувати сервіси AWS для вашого конкретного хмарного додатка.

Це 3-х денний практичне навчання надає актуальні хмарні практики AWS і принципи архітектури AWS, що охоплюють весь процес проектування ІТ-інфраструктури від початку до кінця. Після курсу ви будете повністю готові для створення і масштабування більш ефективного і надійного ІТ-рішення в хмарному середовищі AWS.

Цей курс Architecting on AWS підготує архітекторів рішень до успішної здачі офіційного екзамену і стане сертифікованим архітектором рішень AWS – Associate.

Головна › Тренінг з управління проектами розробки ПЗ за допомогою PMBOK (pm.Agile)

Тренінг з управління проектами розробки ПЗ за допомогою PMBOK (pm.Agile)

Тренінг з управління проектами розробки ПЗ за допомогою PMBOK (pm.Agile)

АНОТАЦІЯ

Заснований на стандарті PMI® «A Guide to the Project Management Body of Knowledge» (5th Edition) і його надбудові для розробників ПЗ «Software Extension to the PMBOK® Guide Fifth Edition»

Тренінг практичного використання зводу знань з управління проектами PMBOK і доповнення до PMBOK з управління проектами розробки програмного забезпечення. Тренінг поєднує інтенсивну подачу матеріалу з закріпленням отриманих знань на практичних прикладах і в ході виконання індивідуальних завдань і групових воркшопів.
На тренінгу учасники розбиваються на дві команди і опрацьовують один софтверний проект двома різними підходами: по каскадної моделі і за допомогою гнучкої методології. У міру опрацювання проекту, групи застосовують інструменти, техніки і методи управління софтверними проектами, розбираючись в суті цих інструментів і принципах їх самостійного застосування на практиці, а також обмінюючись результатами своїх досліджень між групами.

Курс заснований на стандарті PMI® «A Guide to the Project Management Body of Knowledge» (5th Edition) і його надбудові для розробників ПЗ «Software Extension to the PMBOK® Guide Fifth Edition».

pmAgile

ЦЕЛЕВАЯ АУДИТОРІЯ
  • Керівники проектів розробки ПЗ;
  • Функціональні керівники;
  • Архітектори програмного забезпечення;
  • тімліда;
  • Інженери програмних систем;
  • Розробники програмного забезпечення;
  • Тестировщики і менеджери з якості;
  • Фахівці з безпеки ПЗ;
  • Менеджери ІТ проектів;
  • ІТ-директора;
  • Керівники портфелів і програм;
  • Менеджери по продуктам;
  • Замовники розробки ПО;
  • Системні аналітики і розробники систем;
  • Бізнес-аналітики та корпоративні архітектори;
  • Фахівці *, які планують проходити сертифікацію PMI-ACP.
    * Дані фахівці зможуть зарахувати 14 контактних годин формального навчання по «гнучким практикам» від провайдера навчання типу D «Training companies or consultants (e.g., training schools)».
НЕОБХІДНІ НАВИЧКИ ДЛЯ УЧАСТІ У ТРЕНІНГУ

Обов’язково: базове навчання по PMBOK на тренінгу прикладного управління проектами «pm.Praxis».
Бажано: сертифікаційний курс «Управління проектами за допомогою Microsoft Project Professional 2013».

ЗНАННЯ ТА НАВИКИ

Учасники курсу отримають збалансоване уявлення про інструменти, засоби і методи управління програмними проектами з різними життєвими циклами від прогностичних до ітераційних, а також потренуються в практичних підходах, які покращують ефективність і результативність управлінських команд і учасників софтверних проектів. По закінченню тренінгу, слухачі набувають наступні знання та навички:

  • agile-практики управління проектами,
  • інструменти та методи управління софтверними проектами,
  • управління командою проекту розробки ПЗ,
  • напрямок подальшого особистого та командного розвитку.

Руководство PMBOK®

ТЕМИ, ЯКІ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

1.Вступ до управління софтверними проектами

  • Життєвий цикл проекту розробки та організаційні впливу
  • Процеси управління проектом
  • Галузі знань управління проектом розробки

2.Методологія та інструменти управління проектами

  • Розробка, орієнтована на створення цінності
    i) Визначення позитивної цінності
    ii) Поетапна розробка
    iii) Обхід можливих недоліків
    iv) Пріоритезація
  • Залучення зацікавлених сторін
    v) Потреби зацікавлених сторін
    vi) Участь зацікавлених сторін
    vii) Очікування зацікавлених сторін
  • Практики підвищення продуктивності команди
    viii) Формування команди
    ix) Надання повноважень команді
    x) Організація спільної роботи команди
    xi) Вод команди в дію
    адаптивне планування
    xii) Рівні планування
    xiii) Адаптація
    xiv) Оцінки
    xv) Швидкість / Продуктивність / Тривалість циклів
  • Визначення та вирішення проблем

3.Постійне вдосконалення (продукти, процеси, люди)

ТЕХНІЧНЕ ОСНАЩЕННЯ ТРЕНІНГУ

1.Навчальний клас обладнаний:
a. Проектор та екран.
b. Дошка (фліп-чарт).
2.Матеріали тренінгу і робочі зошити.
3.Витратні матеріали для проведення вправ.

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ТРЕНІНГУ

1.Попередній тест.
2.Ідентифікація зацікавлених сторін і моделювання характерів.
3.Розробка WBS, орієнтованої на дію.
4.Планування робіт (розкадровки та юскейси).
5.Розробка графіка за технологіями SAIV і таймбоксінг.
6.Оцінка вартості розробки.
7.Планування ітерацій і релізу.
8.Використання діаграм CFD, burnup, burndown.
9.Розвиток команди проекту.
10.Забезпечення якості робіт і продукту.
11.Робота з ризиками софтверного проекту.
12.Створення наочній і доступній інформації по проекту (Information Radiator).
13.Оцінка швидкості виконання.
14.Остаточний тест для оцінки повноти засвоєння матеріалу.

Головна › ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

ITSM гра-симуляція “Гонки за результатом” (ITIL® based)

АНОТАЦІЯ

Ставши учасником гри, Ви відчуєте, що вивчення принципів ITSM може бути живим і захоплюючим! Уявіть собі, що вивчення основ управління ІТ-послугами можна пройти на одному диханні! Побудована за модульним принципом гра навчає ІТ-фахівців базовим принципам організації ІТ-послуг, заснованим на процесах з бібліотеки ITIL. Застосовуючи на практиці принципи ITIL, учасники прагнуть виграти чемпіонат “Формули-1” за рахунок збільшення ITSM зрілості організації, що призводить до різкого зростання бізнесу і продуктивності.

АУДИТОРІЯ
  • Фахівці та керівники ІТ, які беруть участь в процесі надання ІТ-послуг, необхідних для їх компаній
  • Адміністратори систем та мереж, системні аналітики та проектувальники
  • Керівники будь-якого рівня, які взаємодіють з керівниками ІТ або планують така взаємодія
  • Керівники і співробітники служб підтримки користувачів ІТ, які планують впровадження нової, а також заміну або оптимізацію існуючої технології підтримки ІТ
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

ІТ-досвід був би корисний, але не потрібно

 

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Проектування послуг (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Проектування послуг (Service Design), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Проектування послуг та ґрунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Проектування ІТ послуг
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Проектування послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Проектування послуг (ITIL Service Design Examination)

АУДИТОРІЯ

Весь ІТ персонал

Курс буде корисний адміністраторам систем і мереж, персоналу, що займається проектуванням і підтримкою додатків, керівникам усіх рівнів, що відповідають за надання та підтримку ІТ послуг в організації
Курс представляє особливий інтерес для персоналу, що займається аспектами проектування ІТ послуг, керівників подібних підрозділів, або фахівців, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert)
Курс корисний ІТ фахівцям, що збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Design

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Проектування послуг
Процеси стадії Проектування послуг
Управління рівнем послуг
управління доступністю
Управління інформаційною безпекою
Технологічні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд технологій, що використовуються на стадії Проектування послуг
Принципи Проектування послуг
Управління каталогом послуг
управління потужностями
Управлінню безперервністю ІТ послуг
управління постачальниками
Організаційні аспекти стадії Проектування послуг
Огляд аспектів впровадження стадії Проектування послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Постійного поліпшення послуг (Continual Service Improvement), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Постійного поліпшення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про важливість застосування концепції управління ІТ послугами, про принципи, цілі та завдання стадії Постійного поліпшення послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Постійного поліпшення послуг і іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Експлуатації послуг – ITIL Continual Service Improvement Examination.
Курс висвітлює питання, пов’язані з управлінням і контролем видів діяльності і технологій, пов’язаних зі стадією Постійного поліпшення послуг, виключаючи детальний опис кожного процесу, що підтримує цю стадію.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня Постійне поліпшення послуг (Continual Service Improvement Certification). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює функції контролю, проектувальники, архітектори, ІТ консультанти, керівники служб ІТ аудиту та персонал цих служб, керівники і співробітники підрозділів по Інформаційної безпеки, керівники і співробітники підрозділів, що займаються тестуванням ІТ послуг, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами тощо
ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння аспектів Постійного поліпшення послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, задіяні на стадії Постійного поліпшення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Постійне поліпшення послуг
Процеси Постійного поліпшення послуг
Види діяльності стадії Постійного поліпшення послуг
Організаційні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Принципи Постійного поліпшення послуг
Засоби і методики, використовувані на стадії Постійного поліпшення послуг
Технологічні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Критичні фактори успіху і ризики, асоційовані зі стадією Постійного поліпшення послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

АНОТАЦІЯ

Цей курс є заключним модулем лінійки модулів, присвячених життєвому циклі послуг (Service Lifecycle) і / або Здібності управляти послугами (Service Capability). Цей курс дозволяє отримати сертифікат Експерта з ITIL (ITIL Expert) в галузі управління ІТ-послугами. Метою цього навчального модуля, а також відповідного іспиту і сертифіката є надання, перевірка і офіційне підтвердження наявності знань, викладених у публікаціях ITIL V3. При цьому акцент робиться на цілі, завдання, процеси, функції і види діяльності ІТ як бізнесу, питання управління і контролю ІТ, а також на інтерфейси між процесами, викладені в п’яти основних публікаціях ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Дізнаються про бізнес-проблеми й проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами, отримають уявлення про управління, планування та впровадження змін методології ITSM;
Отримають знання в галузі управління стратегічними змінами і управління ризиками, а також дізнаються про труднощі при проведенні організаційних змін;
Дізнаються про цілі, завдання і методи оцінки послуг;
Отримають додаткову корисну інформацію в галузі управління ІТ;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Управління життєвим циклом послуг – ITIL Managing Across the Lifecycle.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Управління життєвим циклом послуг» (Managing Across the Lifecycle Certificate). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює різні функції контролю, проектувальники, ІТ консультанти, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами, персонал, який здійснює функції управління, координації та інтеграції різних видів діяльності і процесів на всіх стадіях життєвого циклу послуг і т.п. ;
ІТ менеджери, які хочуть отримати поглиблене розуміння керівних і ділових аспектів Управління життєвим циклом послуг бібліотеки ITIL V3, а також зрозуміти, як можна реалізувати управління життєвим циклом послуг, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років
Бажано набрати в сумі близько 15 кваліфікаційних балів у кожній із кваліфікаційних лінійок модулів «Управління життєвим циклом» послуг або «Здібності управляти послугами» (Service Lifecycle або Service Capability)

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Основні бізнес-проблеми і проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами
Розуміння організаційних змін
Управління стратегічними змінами
Враження
Управління ризиками
Стратегічні аспекти та поради при використанні інструментарію
Управління плануванням і впровадженням принципів методології ITSM
Додаткова корисна інформація в галузі управління ІТ

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

ITIL® Expert: Перетворення послуг / ITIL® Service Transition (ST) (включає здачу онлайн іспиту)

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області перетворення послуг (Service Transition), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Перетворення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про проблеми, що виникають при управлінні або контролі роботи процесів та видів діяльності стадії Перетворення ІТ послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Перетворення послуг та іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в бібліотеці ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Перетворення послуг -ITIL Service Transition Examination.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Перетворення послуг» (Service Transition Certification). Це можуть бути:

ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння стадії Трансформації послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які задіяні на стадії Перетворення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate). Бажано попередньо прочитати книгу ITIL V3 Service Transition.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Перетворення послуг
Технологічні аспекти стадії Перетворення послуг
Принципи Перетворення послуг
Організаційні аспекти стадії Перетворення послуг
Процеси Перетворення послуг
Критичні фактори успіху і ризики
Види діяльності стадії Перетворення послуг
Детальний опис курс HF439S (англ.)

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

Головна › ITIL 2011 Service Offerings And Agreements – Управління Рівнем Сервісів

ITIL 2011 Service Offerings And Agreements – Управління Рівнем Сервісів

ITIL 2011 Service Offerings And Agreements – Управління Рівнем Сервісів

ПРО КУРС

Предметом курсу є вивчення процесів взаємодії ІТ-підрозділу компанії з бізнес-підрозділами. Ця взаємодія розглядається як реалізація концепції надання ІТ-послуг. Розглядаються аспекти узгодження бізнес-та ІТ-цілей на стратегічному та тактичному рівнях; побудова процесу надання ІТ-послуг для бізнесу з тим рівнем якості, який потрібно для досягнення бізнес-цілей. Курс заснований на рекомендаціях бібліотеки кращого світового досвіду ITIL 2011 і використовує підхід життєвого циклу послуги (Service Life Cycle), на якому базується ідеологія ITIL v3.

МЕТА КУРСУ

Зміст цих процесів і їх роль в життєвому циклі послуг відповідно до рекомендацій ITIL 2011 року.
Вивчення процесу Управління рівнем Сервісу, його роль в життєвому циклі Сервісів відповідно до рекомендацій ITIL 2011 і взаємодія з іншими процесами ITIL 2011 року.
Отримання практичних навичок у складанні SLA.

АУДИТОРІЯ

Керівники і ключові співробітники ІТ, відповідальні за планування та організацію відносин із замовниками та постачальниками послуг, узгодження угод, контроль якості послуг, що надаються;
Співробітники ІТ, зайняті у відповідних видах діяльності;
Консультанти та інші фахівці, задіяні в плануванні та впровадженні процесів пропозиції і узгодження послуг.

НЕОБХІДНА ПІДГОТОВКА

базові знання в галузі управління
знання відповідні програмі курсу «Основи ITIL 2011».

Бажано:

знання матеріалів ITIL v3, COBIT, ISO 20000;
досвід роботи щонайменше в одному з досліджуваних процесів

ПРОГРАМА

Модуль 1. Корпоративне управління ІТ. Життєвий цикл ІТ послуги

  • ITSM як практика. Поняття Сервісу, бізнес-процесу, основні принципи управління ІТ-Сервісами;
    Поняття «Життєвий цикл послуги» – ядро ​​ITIL 2011 року;
  • Визначення послуг як стратегічних активів компанії. Взаємодія ІТ-відділу і бізнесу на стратегічному рівні, поняття корпоративного управління ІТ (IT Governance);
  • Визначення поняття «Додана вартість (added value)» при наданні ІТ-послуги;
  • Управління Портфелем послуг. Поняття Портфеля послуг та його взаємозв’язку з Каталогом послуг і Service Pipeline. Взаємозв’язок бізнес-послуги та ІТ-послуги. Методи управління портфелем послуг;
  • Управління Каталогом послуг. Різниця між бізнес- і технічним каталогом послуг. Важливість Каталогу послуг для життєвого циклу і для бізнесу. Складання Каталогу ІТ-послуг;
  • Взаємодія процесів SOA (Service Strategy і Service Design) з іншими процесами ITIL 2011 року;

Модуль 2. Управління рівнем послуг, що надаються

  • Забезпечення регулярного взаємодії між представниками Замовника і ІТ-відділом з метою оцінки і документування погоджених ІТ-цілей, виражених через вимоги до рівнів ІТ-послуг забезпечують досягнення бізнес-цілей;
  • Забезпечення гарантії надання ІТ-послуг відповідно до узгоджених параметрами якості. Підтримка процесу надання ІТ-послуг Угодою про рівні послуг (SLA – Service Level Agreement);
  • Розгляд структури SLA, отримання практичних навичок у складанні SLA, OLA;
  • Моніторинг якості надання ІТ-послуг та відповідності параметрам SLA;
  • Управління постачальниками. Взаємодія з іншими процесами в рамках життєвого циклу, включаючи оцінку нових постачальників. Категоризація постачальників, підтримка БД постачальників;
  • Забезпечення процесу безперервного поліпшення якості ІТ-послуг шляхом розробки і виконання програм щодо поліпшення ІТ-послуг (Service Improvement Plan).

Модуль 3. Технології, які використовуються при впровадженні процесів SOA

  • Основні вимоги до технологій для процесів SOA;
  • Критерії вибору інструментальних засобів;
  • Рекомендації «Кращого досвіду (good practices)» по впровадженню процесу управління фінансами;
  • Складнощі, ризики, критичні фактори успіху при впровадженні процесів.

ТЕСТУВАННЯ

Головна › VMware Horizon [V7]: Встановлення, налаштування, керування [V7.0]

VMware Horizon [V7]: Встановлення, налаштування, керування [V7.0]

VMware Horizon [V7]: Встановлення, налаштування, керування [V7.0]

КОРОТКИЙ ОПИС

Курс за новітньою версією Horizon дає знання і навички по установці віртуальних десктопів і додатків за допомогою єдиної платформи віртуалізації для них. Курс дозволяє наростити свої навички в установці, налаштуванні і управлінні VMware Horizon® 7, застосовуючи для цього поєднання лекцій і лабораторних робіт. Слухачі навчаться конфігурувати і розгортати пули віртуальних машин, управляти доступом і засобами безпеки на машинах і тому, як забезпечувати користувачам настройку деськтопной робочого середовища

МЕТА КУРСУ

Після закінчення курсу ви будете розуміти принципи роботи в VMware Horizon® і зможете:

Ідентифікувати компоненти VMware Horizon
Встановити і налаштувати View Connection Server
Встановити і налаштувати віртуальні десктопи
Конфігурувати і управляти: системами VMware Horizon® Client ™, пулами фізичних і віртуальних машин, автоматизованими пулами повністю віртуальних машин, пулами миттєвого клонування, пулами клонованих (linked-clone) десктопів, пулами десктопів і додатків для Remote Desktop Services (RDS)
Використовувати Horizon Administrator для конфігурації середовища VMware Horizon
Конфігурувати безпечний доступ до віртуальних десктопів
Використовувати VMware User Environment Manager ™ для управління персоналізацією користувача і конфігураціями додатків
Використовувати VMware App Volumes ™ для управління додатками
Управляти продуктивністю і масштабованість при розгортанні VMware Horizon

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

Технічні фахівці, що працюють в IT-департаментах компаній-замовників і особливо ті, хто відповідає за працездатність служб віддалених або віртуальних десктопів

ЩО ПОВИННІ ЗНАТИ УЧАСНИКИ

Передбачається, що учасники курсу мають як мінімум такими інфраструктурними навичками по VMware:

Використання VMware vSphere® Web Client для перегляду стану віртуальних машин, сховищ даних і мереж
Уміння відкрити віртуальну машинну консоль на VMware vCenter Server® і дістатися до гостьової операційної системи
Створювати миттєві знімки віртуальних машин
Конфігурувати специфікації по налаштуванню “гостьового” користувача
Модифікувати властивості віртуальних машин
Конвертувати в шаблон
Розгорнути віртуальну машину з шаблону
Крім того, потрібно мати наступний запас знань з адміністрування Microsoft Windows:

Конфігурувати служби Active Directory, включаючи DNS, DHCP, і синхронізацію за часом
Забороняти дії користувачів шляхом впровадження об’єктів групової політики
Конфігурувати системи Windows для використання Remote Desktop Connections
Встановлювати ODBC-коннект до бази даних на SQL Server

ПРОГРАМА КУРСУ

1.Введення в курс

Введення і порядок вивчення курсу
цілі курсу

2.Побудова інфраструктури

Визначення бізнес-цілей клієнта
Збір і аналіз прикладних і бізнес-вимог
Використання системної методології для оцінки і документування проектного рішення

3.Проектування View

Визначення підходу до побудови рішень на Horizon
Використання еталонної архітектури для розгортання рішень на Horizon
Опис процесу для визначення сценарію використання
Визначення сценаріїв використання в додатку до бізнес-структурі

4.Проектування пулів і десктопів

Cценаріі використання для Horizon instances і Horizon pool
Створення та розгортання пулів декстопов для сценарію використання
Перелік ключових складових для визначення розміру для апаратного забезпечення для Desktop Virtual Machine
Налаштування продуктивності віртуальних робочих столів і оптимізація Windows, а також їх вплив на продуктивність Horizon

5.Проектування Horizon Block and Pod

Визначення компонентів типового Horizon Block and Pod
Опис взаємини між компонентами управління блоку Horizon
Побудова конфігурації Horizon Desktop Block and Pod для сценарію використання
Побудова архітектури Cloud Pod для множинного доступу

6.Побудова інфраструктури VMware

Визначення факторів і проектних рішень, які визначають розміри хостів VMware ESXi ™
Оцінка і визначення розміру CPU і вимог до пам’яті
Рішення для визначення пропускної здатності мережі
Опис прав, необхідних для адміністративного аккаунта користувача

7.Проектування систем зберігання

Визначення факторів, які зумовлюють розмір загального сховища
Визначення переваг використання різнорівневих сховищ для пулів пов’язаних клонів (linked-clone pool)
Визначення сценаріїв використання і переваг View Storage Accelerator
Визначення сценаріїв використання і переваг постійних дисків і розділених непостійних дисків в пов’язаних клонах (linked-clone desktop)
Визначення сценаріїв використання і переваг VMware Virtual SAN ™

8.Проектування мереж і систем безпеки

Визначення проектування рішень по утилізації пропускної здатності
Визначення сценаріїв використання і переваг автобалансування і управління трафіком
Визначення оптимальних рекомендацій (best practices) для уникнення перевантаження мережі
Визначення сценаріїв використання і переваг файерволов для серверів безпеки в DMZ-мережі

9.Проектування сесії користувачів і клієнтських пристроїв

Визначення оптимальних рекомендацій VMware для Active Directory контейнерів, груп, а також політик об’єктів групової політики в рішеннях Horizon
Обговорення варіантів управління призначеними для користувача профілями
Огляд переваг використання View Persona Management
Визначення характеристик і вимог призначених для користувача пристроїв

10.Розгортання і управління додатками

Опис значення механізму доставки додатків
Визначення необхідного інструменту Horizon для доставки бізнес-об’єктів
Проектування і створення ферм Remote Desktop Services і пулів додатків для підтримки розгортання додатків
Методичні матеріали – Підручник VMware англійською мовою