
Маємо гарні новини від Commvault!
Починаючи з 1 жовтня 2022 року компанія впроваджує нову Marketing Development Fund (MDF) програму та новий підхід щодо планування та участі у програмі партнерів
Commvault, який включає наступні зміни:
– Шестимісячні цикли планування (порівняно з квартальними), що дозволить партнерам більш стратегічно підходити до планування Commvault MDF
– Новий процес подання MDF заявок для підтвердження ефективності (РоР) маркетингових активностей партнерів, що полегшить відстежити рентабельності інвестицій (ROI)
– Оновлений шаблон заявки, який спростить планування MDF
Щоб детальніше дізнатись про оновлену MDF програму компанії Commvault зареєструйтеся на вебінар «Commvault Partner Advantage Program – MDF Changes»
Дата: 27 липня 2022 року
Час: 16:30
Реєстрація: https://bit.ly/3O5SK1H
Долучайтеся, буде дуже цікаво