ГоловнаКаталог курсів › ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

Код курсу
HF442S
40
годин
5
днів
ITIL® Expert: Управління життєвим циклом послуг

АНОТАЦІЯ

Цей курс є заключним модулем лінійки модулів, присвячених життєвому циклі послуг (Service Lifecycle) і / або Здібності управляти послугами (Service Capability). Цей курс дозволяє отримати сертифікат Експерта з ITIL (ITIL Expert) в галузі управління ІТ-послугами. Метою цього навчального модуля, а також відповідного іспиту і сертифіката є надання, перевірка і офіційне підтвердження наявності знань, викладених у публікаціях ITIL V3. При цьому акцент робиться на цілі, завдання, процеси, функції і види діяльності ІТ як бізнесу, питання управління і контролю ІТ, а також на інтерфейси між процесами, викладені в п’яти основних публікаціях ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Дізнаються про бізнес-проблеми й проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами, отримають уявлення про управління, планування та впровадження змін методології ITSM;
Отримають знання в галузі управління стратегічними змінами і управління ризиками, а також дізнаються про труднощі при проведенні організаційних змін;
Дізнаються про цілі, завдання і методи оцінки послуг;
Отримають додаткову корисну інформацію в галузі управління ІТ;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Управління життєвим циклом послуг – ITIL Managing Across the Lifecycle.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня «Управління життєвим циклом послуг» (Managing Across the Lifecycle Certificate). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює різні функції контролю, проектувальники, ІТ консультанти, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами, персонал, який здійснює функції управління, координації та інтеграції різних видів діяльності і процесів на всіх стадіях життєвого циклу послуг і т.п. ;
ІТ менеджери, які хочуть отримати поглиблене розуміння керівних і ділових аспектів Управління життєвим циклом послуг бібліотеки ITIL V3, а також зрозуміти, як можна реалізувати управління життєвим циклом послуг, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)

Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років
Бажано набрати в сумі близько 15 кваліфікаційних балів у кожній із кваліфікаційних лінійок модулів «Управління життєвим циклом» послуг або «Здібності управляти послугами» (Service Lifecycle або Service Capability)

КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Основні бізнес-проблеми і проблеми менеджменту, що виникають при управлінні ІТ послугами
Розуміння організаційних змін
Управління стратегічними змінами
Враження
Управління ризиками
Стратегічні аспекти та поради при використанні інструментарію
Управління плануванням і впровадженням принципів методології ITSM
Додаткова корисна інформація в галузі управління ІТ

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • архітектор рішень
  • Менеджер ІТ
  • мережевий адміністратор
  • пресейл/консультант
  • Системний адміністратор
  • системний архітектор
  • системний інженер
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua