ГоловнаКаталог курсів › ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

Код курсу
HF441S
24
години
3
дня
ITIL® Expert: Постійне поліпшення послуг

АНОТАЦІЯ

Цей триденний курс дозволяє отримати кваліфікацію фахівця в області Постійного поліпшення послуг (Continual Service Improvement), а також є модуль, який є частиною підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL Expert). Зміст курсу охоплює всі аспекти Постійного поліпшення послуг і грунтується на вмісті однойменної книги ITIL V3.

Після закінчення цього курсу слухачі:

Отримають уявлення про важливість застосування концепції управління ІТ послугами, про принципи, цілі та завдання стадії Постійного поліпшення послуг;
Отримають поняття про важливі інтерфейси між стадією Постійного поліпшення послуг і іншими стадіями управління життєвим циклом послуг, викладеними в ITIL;
Чи зможуть здати формальний іспит з аспектів Експлуатації послуг – ITIL Continual Service Improvement Examination.
Курс висвітлює питання, пов’язані з управлінням і контролем видів діяльності і технологій, пов’язаних зі стадією Постійного поліпшення послуг, виключаючи детальний опис кожного процесу, що підтримує цю стадію.

АУДИТОРІЯ

Основна цільова аудиторія цього курсу – здобувачі кваліфікації ITIL проміжного рівня Постійне поліпшення послуг (Continual Service Improvement Certification). Це можуть бути:

ІТ керівники всіх рівнів, персонал, який здійснює функції контролю, проектувальники, архітектори, ІТ консультанти, керівники служб ІТ аудиту та персонал цих служб, керівники і співробітники підрозділів по Інформаційної безпеки, керівники і співробітники підрозділів, що займаються тестуванням ІТ послуг, викладачі дисциплін в галузі управління ІТ послугами тощо
ІТ фахівці, які хочуть отримати поглиблене розуміння аспектів Постійного поліпшення послуг як однієї з основних стадій життєвого циклу послуг ITIL, а також зрозуміти, як можна реалізувати цю стадію, щоб поліпшити якість надання ІТ послуг в організації;
ІТ фахівці, задіяні на стадії Постійного поліпшення послуг або збираються займатися подібною роботою, бажаючі отримати поглиблені знання про відповідні процесах, функціях і видах діяльності;
ІТ фахівці, які збираються включити цей модуль як частина підготовки до отримання кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert);
ІТ фахівці, які збираються отримати кваліфікацію ITIL® Advanced Level, для якої наявність кваліфікації Експерта з ITIL (ITIL expert) є необхідною умовою.

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Наявність сертифікату, що підтверджує знання основ ITIL V3 (ITIL V3 Foundation Certificate), або більш раннього аналогічного сертифіката, доповненого сертифікатом, що підтверджує знання відмінностей ITIL V3 від попередніх версій бібліотеки (ITIL V3 Foundation Bridge Certificate)
Бажано попередньо прочитати книги ITIL V3 Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operations, Continual Service Improvement
Бажано мати досвід роботи в галузі управління ІТ послугами від 2 років

ЗМІСТ КУРСУ

Введення в Постійне поліпшення послуг
Процеси Постійного поліпшення послуг
Види діяльності стадії Постійного поліпшення послуг
Організаційні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Принципи Постійного поліпшення послуг
Засоби і методики, використовувані на стадії Постійного поліпшення послуг
Технологічні аспекти стадії Постійного поліпшення послуг
Критичні фактори успіху і ризики, асоційовані зі стадією Постійного поліпшення послуг

Додаткову інформацію за навчальними програмами HP в Україні ви можете отримати на сайті: http://www8.hp.com/ua/ru/training/index.html

ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНИЙ:

  • архітектор рішень
  • Менеджер ІТ
  • мережевий адміністратор
  • пресейл/консультант
  • Системний адміністратор
  • системний архітектор
  • системний інженер
Поділитися
реєстрація на курс
* обов'язкові поля для заповнення

Для попереднього запису на курси або уточнення інформації зателефонуйте за телефонами: +380 44 230 34 74

E-mail: education@erc.ua