Основні функції Microsoft Skype for Business 2015 (20334)

ОПИС
Мета курсу – дати слухачам знання та навички конфігурації і адміністрування базових служб і функцій Microsoft Skype for Business 2015 року, таких, як обмін короткими повідомленнями, конференції, зберігається чат, архівація і моніторинг сеансів. Слухачі насамперед фокусуються на впровадженні системи в рамках корпоративної мережі, але, в той же час розглядаються методи інтеграції з хмарними службами, так само, як і етапи переходу з попередніх версій Microsoft Lync.
Слухачі вивчать способи управління, підтримки та вирішення проблем в інфраструктурі Skype.
АУДИТОРІЯ
Цей курс призначений для ІТ-фахівців, які відповідають за впровадження Skype для бізнесу в своїх організаціях. Корисним буде наявність досвіду роботи з попередніми версіями Lync, однак ця вимога не є обов’язковою. Слухачі повинні бути знайомі з доменними службами Active Directory, технологіями мереж передачі даних, телекомунікаційними стандартами і компонентами, які застосовуються при конфігуруванні Skype для бізнесу. Слухачі також повинні бути знайомі з технологіями Exchange Server і Office 365.
Крім того, курс призначається для фахівців, що проходять підготовку до здачі іспиту 70-334A: «Основні Рішення Skype для бізнесу-2015», в тому числі, для отримання сертифікації MCSE: Communications
ВИМОГИ
Досвід управління програмне забезпечення в середовищі Windows Server 2012 або Windows 2008 R2 enterprise сервера
Досвід управління програми віддалено за допомогою Windows PowerShell 3.0
Знайомство з керуванням і налаштуванням баз даних
Введення в доменних службах Active Directory
ПРОГРАМА КУРСУ
Модуль 1.Проектірованіе топології Skype для бізнесу
Цей модуль описує високорівневі компоненти і особливості Skype для бізнесу 2015 і завдання різних інструментів управління Skype для бізнесу. Він також описує основні компоненти Skype для бізнесу онлайн і види його співіснування з локальним Skype для бізнесу.
Теми
Огляд Skype для бізнесу 2015;
Адміністрування Skype для бізнесу;
Skype для бізнесу онлайн.
Лабораторна робота: Проектування і публікація топології Skype для бізнесу 2015
Модуль 2.Установка Skype for Business Server 2015
Цей модуль допоможе вам визначити зовнішні залежні служби для Skype for Business Server 2015 року, а також пояснить, як планувати SIP домени, щоб забезпечити успішну реалізацію. Крім того, він описує, як встановити систему Skype for Business Server 2015 року, і як вона інтегрована з Exchange Server і SharePoint Server.
Теми
Залежно від серверів і сервісів;
Планування SIP доменів;
Установка Skype for Business Server 2015;
Інтеграція Skype для Business Server 2015 з Exchange Server і SharePoint Server.
Лабораторна робота: Налаштування DNS для Skype для бізнесу 2015
Лабораторна робота: Розгортання Skype для Business Server 2015
Модуль 3.Адміністрірованіе Skype for Business Server 2015
Цей модуль пояснює, як використовувати Панель Управління та командну консоль Skype і для бізнесу. Також розглядається, як створити корисні сценарії для Skype для бізнесу і реалізувати адміністрування на основі ролей управління доступом в Skype для бізнесу. Крім того, цей модуль пояснює, як використовувати командлети і інші важливі інструменти для вирішення проблем з системою.
Теми
Панель Управління Skype для бізнесу;
Management Shell Skype для бізнесу;
Сценарії в командній консолі Skype для бізнесу;
Реалізація адміністрування на основі ролей управління доступом (RBAC);
Використання командлетів для тестування;
Засоби усунення неполадок в Skype для бізнесу 2015;
Лабораторна робота: Використання адміністративних інструментів для управління Skype for Business Server 2015
Лабораторна робота: Використання інструментів для усунення неполадок в Skype for Business Server 2015
Модуль 4.Конфігурірованіе користувачів і клієнтського програмного забезпечення в Skype for Business Server
Цей модуль пояснює, як налаштувати користувачів в Skype для бізнесу. Він також пояснює, як розгорнути клієнтське ПЗ Skype для бізнесу 2015 і налаштувати політики клієнта. Пояснюються процеси аутентифікації і входу клієнтів в систему. Він також описує, як налаштувати параметри сервера, які впливають на клієнтів Skype для бізнесу і як генерувати і поширювати адресну книгу Skype.
Теми
Налаштування користувачів;
Розгортання клієнтів Skype для бізнесу 2015;
Вхід, реєстрація та аутентифікація;
Налаштування політики клієнтів Skype для бізнес;
Тонкі налаштування клієнтів Skype для Business Server 2015;
Управління адресною книгою Skype для бізнесу.
Лабораторна робота: Налаштування користувачів і клієнтів в Skype для бізнесу 2015
Лабораторна робота: Налаштування політик та адресної книги в Skype для бізнесу 2015
Модуль 5.Конфігурірованіе і робота з конференціями в Skype для бізнесу 20
Цей модуль пояснює особливості роботи з конференціями в Skype для бізнесу 2015. Він пояснює, як інтегрувати сервер Office Web Apps зі Skype для бізнесу 2015 року, пояснює, як налаштовувати прості URL для доступу до служб. Крім того, він описує вимоги до пропускної здатності каналів і кодеки, а також пояснює, як налаштувати параметри конференцій Skype для Business Server 2015.
Теми
Конференц зв’язок. Особливості та умови;
Інтеграція Skype для бізнесу 2015 з Office Web Apps Server;
Планування простору імен;
Планування пропускної здатності;
Налаштування параметрів конференцій;
Лабораторна робота: Встановлення та налаштування сервера Office WebApps
Лабораторна робота: Налаштування конференц-зв’язку в Skype дляBusiness Server 2015
Модуль 6.Використання додаткових опцій конференцій в Skype for Business Server 2015
Цей модуль пояснює життєвий цикл конференцій і реалізацію політик аудіо / відео і веб-конференцій. Він також пояснює, як планувати і збирати малі оперативні конференції та великі широкомовні зборів. Також пояснюється, як налаштувати функцію дозвону в конференцію через телефонну мережу.
Теми
Життєвий цикл коференції;
Робота з політиками аудіо / відео і веб-конференц-зв’язку;
Робота з дзвоном в конференцію через телефонну мережу;
Налаштування телефонних номерів дозвону в конференцію для різних регіонів;
Налаштування великих широкомовних зборів;
Лабораторна робота: Реалізація політик конференцій
Лабораторна робота: Налаштування додаткових способів ведення конференцій
Модуль 7.Проектірованіе і впровадження архівації та моніторингу сеансів зв’язку
Цей модуль описує компоненти служб моніторингу в Skype для бізнесу 2015 року, пояснює, як проектувати і здійснювати архівування, розробляти політики архівування та також використовувати їх. Крім того, він пояснює, як реалізувати архівування чатів і конференцій Skype для бізнесу в Exchange і SharePoint.
Теми
Компоненти службою моніторингу;
Реалізація архівування;
Проектування політики архівування;
Реалізація політики архівування;
Реалізація архівування в Exchange Обмін і SharePoint.
Лабораторна робота: Реалізація Моніторингу
Лабораторна робота: Реалізація Архівування
Модуль 8.Настройка віддаленого доступу до Skype for Business 2015
Цей модуль описує умови для зовнішнього доступу і можливості для віддалених користувачів. Він також пояснює, як розробляти і здійснювати політику зовнішнього доступу і безпеки для задоволення потреб організації. Крім того, пояснюється, як проектувати і управляти зовнішніми мережевими конфігураціями, створювати і управляти реверсним проксі-сервером, проектувати і управляти сервісом мобільних клієнтів. Крім того, пояснюється, як проектувати і налаштовувати федерацію.
Теми
Огляд функцій зовнішнього доступу;
Налаштування політики зовнішнього доступу і безпеки;
Налаштування зовнішнього доступу до мережі та Сертифікатів;
Налаштування зворотного проксі;
Проектування Mobility в Skype для бізнесу 2015;
Проектування Федерації в Skype для бізнесу 2015;
Лабораторна робота: Проектування і реалізація зовнішнього доступу користувача
Лабораторна робота: Установка компонентів для зовнішніх користувачів
Модуль 9.Реалізація функції зберігається чату
Цей модуль пояснює, як проектувати функції зберігається чату, розгортати зберігається чат і конфігурувати його налаштування.
Теми
Проектування зберігається чату;
Розгортання зберігається чату;
Налагодження та управління його записала чатом.
Лабораторна робота: Проектування і розгортання зберігається чату
Налаштування топології для зберігається чату;
Установка зберігається чату.
Лабораторна робота: Налагодження та випробування зберігається чату
Модуль 10.Реалізація функцій високої доступності
Цей модуль пояснює, як налаштувати балансування навантаження DNS і апаратного забезпечення, як планувати високу доступність для серверів заднього плану. Крім того, він описує рішення для високої доступності інших компонентів Skype для бізнесу 2015.
Теми
Архітектура пулу серверів переднього плану;
Висока доступність серверів заднього плану;
Висока доступність інших компонентів.
Лабораторна робота: Проектування і реалізація високої доступності
Модуль 11.Реалізація процедур відновлення даних у разі збоїв
Цей модуль пояснює поняття процесів аварійного відновлення у Skype для бізнесу 2015 Також пояснюється, як розробляти і здійснювати з’єднання пулів і як планувати додаткові сценарії аварійного відновлення.
Теми
Аварійне відновлення в Skype для бізнесу;
Реалізація з’єднання Front End пулів;
Інші підходи до аварійного відновлення у Skype для бізнесу 2015;
Лабораторна робота: Проектування і реалізація аварійного відновлення
Модуль 12.Інтеграція зі Skype for Business Online
Цей модуль пояснює, як проектувати і розгортати гібридну середу Skype для бізнесу.
Теми
Проектування гібридної середовища Skype для бізнесу;
Розгортання гібридної середовища Skype для бізнесу;
Модуль 13.Планірованіе і реалізація процедур міграції на Skype для бізнесу 2015
Цей модуль описує процедури оновлення та шляхи міграції з Lync Server 2010 у Lync Server 2013. Він також пояснює, як оновити пули Lync Server 2013 до Skype для бізнесу 2015.
Теми
Огляд процедур і кроків оновлення та міграції;
Виконання поновлення на місці.
Лабораторна робота: Оновлення Lync Server 2013 до Skype для бізнесу 2015
Актуальна версія курсу на сьогодні – 20334B
Базові рішення Microsoft Lync Server 2013 (20336)

ОПИС
Даний п’ятиденний курс надає слухачам знання та навички з планування, проектування, впровадження, налаштування та адміністрування сервера Microsoft Lync Server 2013. Курс висвітлює функції Lync Server 2013 Enterprise Unified Communications з акцентом на спільне використання та міграцію з традиційних послуг зв’язку. Лабораторні роботи на курсі дозволяють практично попрацювати з такими рішеннями як миттєві повідомлення, конференц-зв’язок і Persistent Chat.
СЕРТИФІКАЦІЯ
Курс дозволяє підготуватися до здачі іспиту 70-336: Core Solutions of Microsoft Lync Server 2013.
СЛУХАЧІ
Даний курс призначений для консультантів в області ІТ і телекомунікаційних послуг, які проектують, планують, впроваджують і обслуговують рішення Unified Communications (UC). Слухачі повинні вміти транслювати бізнес-вимоги до технічної реалізацію і дизайн UC рішень.
ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА
Перед тим, як прослухати курс, слухачі повинні мати:
Досвід управління ПО в Windows Server 2008 R2 або Windows Server 2012
Досвід віддаленого управління додатком з використанням Windows PowerShell 3.0
Знайомство з керуванням і налаштуванням баз даних
Знайомство зі службою Active Directory Domain Services
ПРОГРАМА КУРСУ:
Модуль 1. Архітектура і загальні підходи до проектування Microsoft Lync Server 2013
Огляд архітектури Lync Server 2013
Огляд базових можливостей Lync Server 2013
Введення в процес проектування Lync Server 2013
Оцінка вимог до інфраструктури та оновлення її дизайну
Планування всіх фаз реалізації відповідно до Microsoft Solutions Framework
Модуль 2. Проектування топології Lync Server 2013
Планування інфраструктурних вимог для Lync Server 2013
Користування програмою Lync Server 2013 Planning Tool
Користування програмою Topology Builder
Планування серверної інфраструктури
Створення проектної документації з використанням Microsoft Office
Лабораторна робота: Підготовка поточного оточення і розгортання пулу Lync Server 2013
Підготовка до встановлення Lync Server 2013
Налаштування топології Lync Server 2013
публікація топології
Налаштування сервера DNS
Розгортання ролі Front End Server
Налаштування Exchange UM і включення облікових записів користувачів
Модуль 3. Налаштування користувачів і прав в Microsoft Lync Server 2013
Управління Lync Server 2013
Введення в управління доступом на основі ролей (RBAC)
Лабораторна робота: Налаштування користувачів і прав в Lync Server 2013
Використання Lync Server Control Panel
Використання Lync Server Management Shell
Налаштування управління доступом на основі ролей (RBAC)
Модуль 4. Розгортання і управління клієнтами і пристроями
Підготовка для розгортання клієнтів
Розгортання і управління клієнтами Lync Server 2013
Підготовка для розгортання телекомунікаційних пристроїв
Розгортання і супровід IP-телефонів
Лабораторна робота: Супровід клієнтів і пристроїв
створення користувачів
Створення та призначення клієнтських політик
Створення та призначення політик пристроїв
Налаштування поновлення пристроїв
Створення та призначення політик мобільних пристроїв
Модуль 5. Конференц-зв’язок в Lync Server 2013
Введення в систему конференцій Lync Server 2013
Проектування аудіо / відео і веб-конференцій
Dial-in конференції Lync Server 2013
Супровід і адміністрування конференцій
Лабораторна робота: Конференції в Lync Server 2013
Розгортання конференц-зв’язку Lync Server 2013 – установка Office Web App Server
Налаштування Dial-in конференції
Налаштування політик конференцій
Практичне використання конференц-зв’язку Lync Server 2013
Модуль 6. Проектування і надання віддаленого доступу
Конференції та можливості віддаленого доступу в Lync Server 2013
Планування інтеграції системи миттєвого обміну повідомленнями та інформацією про присутність зі сторонніми подібними системами
Проектування кінцевих (Edge) сервісів
Лабораторна робота: Планування і реалізація конференцій з віддаленого доступу
Введення Edge-сервера в топологію
Розгортання Edge-сервера і настройка віддаленого доступу
Перевірка працездатності Edge-сервера
Модуль 7. Впровадження чату Microsoft Lync Server 2013 Persistent Chat
Огляд архітектури чату Lync Server 2013 Persistent Chat
Проектування чату Lync Server 2013 Persistent Chat
Впровадження та налаштування чату Lync Server 2013 Persistent Chat
Лабораторна робота: Розгортання Microsoft Lync Server 2013 Persistent Chat Server
Визначення Persistent Chat в топології
Установка служб Persistent Chat і Compliance Service
Налагодження та використання кімнат обговорень Persistent Chat
Модуль 8. Моніторинг та архівування
служба архівації
служба моніторингу
Налаштування архівування та моніторингу
Лабораторна робота: Налагодження та використання архівування та моніторингу в Lync Server 2013
Налаштування архівування Lync в поштові скриньки Exchange 2013
Налаштування ролей Monitoring Server Role і Lync Server Monitoring Reports
Перегляд звітів Lync Server Monitoring Reports
Модуль 9. Адміністрування та супровід Lync Server 2013
Введення в діагностичні утиліти в Lync Server 2013
Розуміння завдань супроводу Lync Server 2013
Методи вирішення проблем в Lync Server 2013
Лабораторна робота: Адміністрування та супровід Lync Server 2013
Огляд завдань супроводу (операційних завдань) Lync Server 2013 (на папері)
Огляд утиліт адміністрування Lync Server 2013
Налаштування служби централізованої журналізації Centralized Logging Service
Введення в аналіз журналів і налагоджувальної інформації Lync Server 2013
Модуль 10. Забезпечення відмовостійкості Lync Server 2013
Відмовостійкість Lync Server 2013
Налаштування високої доступності в Lync Server 2013
Планування балансування навантаження
Проектування балансування навантаження
Лабораторна робота: Налаштування високої доступності в Lync Server 2013
Налаштування віддзеркалення баз даних
Перевірка працездатності в разі запланованих відключень SQL-сервера
Перевірка працездатності в разі незапланованих відключень SQL-сервера
Модуль 11. Аварійне відновлення Lync Server 2013
Аварійне відновлення Lync Server 2013
Інструментарій для резервування і відновлення Lync Server 2013
Резервування і відновлення критично важливих даних Lync Server 2013
Імпорт і експорт критично важливих даних Lync Server 2013
Проектування відмовостійкості філій
Лабораторна робота: Налаштування аварійного відновлення Lync Server 2013
Налаштування парної роботи пулів (Pool Pairing)
Перевірка працездатності при збоях
Модуль 12. Планування міграції на Lync Server 2013
Огляд спільної експлуатації та міграції
етапи міграції
Планування для клієнтів і пристроїв
Проектування стратегії міграції клієнтів і пристроїв
Лабораторна робота: Планування міграції на Lync Server 2013 (теоретичне завдання)
Розробка плану міграції
Документування етапів міграції
Актуальна версія курсу на сьогодні – 20336B
Офіційне джерело https://www.microsoft.com/en-za/learning/course.aspx?cid=20336
Корпоративна голосовий зв’язок і онлайн-сервіси за допомогою Lync Server 2013 (20337)

МЕТА КУРСУ
надати слухачам знання та навички, необхідні для проектування та впровадження корпоративної голосового зв’язку і онлайн-сервісів з Microsoft Lync Server 2013. Даний курс розглядає особливості розгортання Lync Server 2013 всередині компанії, в публічному і гібридному хмарі, також широко висвітлені теми конфігурації Lync Server 2013 і розглянуто передовий досвід і типові рішення впровадження Lync Server 2013.
СЛУХАЧІ
Цей курс призначений для ІТ-професіоналів і фахівців в телекомунікації, які проектують, планують, розгортають і обслуговують рішення уніфікованих систем зв’язку, в тому числі і корпоративну голосовий зв’язок з використанням програмних рішень IP-телефонії та онлайн-сервісів. Курс буде корисний для підготовки до сертифікації за програмою MCSE: Communication і розширення знань з використання програмних рішень корпоративної голосового зв’язку.
ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ СЛУХАЧІ ЗМОЖУТЬ:
Проектувати корпоративну голосовий зв’язок
Проектувати і конфігурувати мережеві сервіси для Lync 2013
Налаштовувати корпоративну голосовий зв’язок
Здійснювати виклик служб екстреної допомоги з Lync 2013
Планувати і конфігурувати гібридні рішення Lync Online
СЕРТИФІКАЦІЙНІ ІСПИТИ
Курс допомагає підготуватися до наступних сертифікаційних іспитів:
70-337: Enterprise Voice and Online Services with Microsoft Lync Server 2013
НЕОБХІДНА ПІДГОТОВКА
Для ефективного навчання на курсі слухачі повинні володіти такими знаннями і навичками:
Мінімум 2 роки роботи з Microsoft Lync або системами телефонного зв’язку
Пройдений курс 20336: Базові рішення Microsoft Lync Server 2013 або на еквівалентні знання про розгортання Lync Server 2013 або на Lync Online
Досвід розгортання Lync Server для кінцевого користувача, для кінцевих пристроїв, для проведення аудіо / відео веб-конференцій
Знання сценаріїв забезпечення безпеки і високої доступності
Досвід моніторингу і усунення несправностей Windows Server
Розуміння роботи Active Directory Domain Services (AD DS)
Знання PowerShell 2.0 або вище
ЗМІСТ КУРСУ
Модуль 1: Архітектура голосового зв’язку
Цей модуль і обговорює всі компоненти, необхідні для підключення можливостей Enterprise Voice в Lync Server 2013. Модуль охоплює і описує всі необхідні компоненти архітектурного рішення для Enterprise Voice, такі як сервери-посередники, шлюзи, транки SIP та АТС. Цей модуль дає технічний базис для планіроанія і розгортання робочого навантаження Enterprise Voice.
Теми
Компоненти голосового зв’язку Lync Server 2013
Архітектура і серверні ролі
Топологія сайтів ·
Модуль 2: Налаштування базової функціональності корпоративної голосового зв’язку
Базова функціональність корпоративної голосового зв’язку (Enterprise Voice) забезпечується прозорою для співробітників можливістю здійснювати і приймати телефонні дзвінки від стандартних телефонів, IP-телефонів, клієнтів Lync і навіть мобільних пристроїв. Абонентові досить знати один номер для виклику працівника або, при інтеграції з Active Directory, просто ім’я. Цей модуль описує елементи конфігурації, які стосуються Enterprise Voice. Даний модуль формує уявлення про конфігурацію елементів: транков, маршрутів, політик голосового зв’язку та абонентських груп. Модуль показує, як налаштувати Enterprise voice, здійснювати маршрутизацію і нормалізацію, використовувати функціональність Enterprise Voice.
Теми
Введення в маршрутизацію голосового зв’язку Lync
Налагодження корпоративної голосового зв’язку
Визначення політик голосового зв’язку
Призначення номерів DID
Проектування абонентської групи
Лабораторна робота: Підготовка корпоративної голосового зв’язку
Аналіз існуючої інфраструктури голосового зв’язку
Налаштування топології корпоративної голосового зв’язку
Налаштування абонентських груп і правил нормалізації
Налаштування маршрутизації голосу
Налаштування політик голосових зв’язків і використання PSTN
Налаштування маніпуляції номерами в Транки
Підключення користувачів до корпоративної голосового зв’язку
Перевірка і тестування правил нормалізації
Перевірка маршрутизації транков і правил трансляції
Налаштування маршрутизації між Транки
Модуль 3: Проектування єдиної системи обміну повідомленнями між ExchangeServer 2013 і Lync Server 2013
У цьому модулі розглядається процес інтеграції єдиної системи обміну повідомленнями (UM) Exchange Server 2013с Lync Server 2013. Модуль описує вимоги абонентських груп UM, створення і налаштування абонентську групу єдиної системи обміну повідомленнями. Модуль показує, як підключити користувача до єдиної системи обміну повідомленнями, інтегрованої з Lync Server 2013.
Теми
Огляд єдиної системи обміну повідомленнями Exchange Server 2013
Інтеграція єдиної системи обміну повідомленнями з Lync Server 2013
Лабораторна робота: Проектування єдиної системи обміну повідомленнями междуExchange Server 2013 і Lync Server 2013
Налаштування єдиної системи обміну повідомленнями Exchange Server 2013 для роботи з Lync Server 2013
Налаштування взаємодії Lync Server 2013 з єдиною системою обміну повідомленнями Exchange Server 2013
Тестування і перевірка інтеграції
Модуль 4: Додатки голосового зв’язку
Базова функціональність корпоративної голосового зв’язку (Enterprise Voice) забезпечується прозорою для співробітників можливістю здійснювати і приймати телефонні дзвінки від стандартних телефонів, IP-телефонів, клієнтів Lync і навіть мобільних пристроїв. Абонентові досить знати один номер для виклику працівника або, при інтеграції з Active Directory, просто ім’я. Даний модуль формує уявлення про конфігурацію елементів: транков, маршрутів, політик голосового зв’язку та абонентських груп. Модуль показує, як налаштувати Enterprise voice, здійснювати маршрутизацію і нормалізацію, використовувати функціональність Enterprise Voice.
Теми
Служба паркування виклику (Call Park Service)
Управління викликами на непризначені номера
PSTN конференції
Огляд служб групи відповіді (Response Group Service)
Впровадження служб групи відповіді
Лабораторна робота: Впровадження програм голосового зв’язку
Налаштування парковки викликів
Налаштування компонента непризначених номерів
Перевірка служби паркування викликів і компонента непризначених номерів
Налаштування груп агента і черг
Налаштування робочих потоків
Налаштування служби груп відповіді
Налаштування мережевої конференції
Перевірка налаштувань мережевого доступу
Модуль 5: Налаштування і розгортання екстрених викликів
Цей модуль описує сервер інформування про місцезнаходження (LIS) і впровадження при необхідності системи виклику екстрених служб 911 (E9-1-1). Модуль розглядає реалізацію і налаштування системи виклику екстрених служб для інфраструктури Lync і досліджує різні аспекти системи, наприклад, служби визначення місцезнаходження, маршрутизації викликів і E9-1-1.
Теми
Робота з сервером інформування про місцезнаходження (LIS)
Огляд процесу установки і потоку виклику
Проектування політики про місцезнаходження
впровадження LIS
виявлення місця розташування
Взаємодія з користувачем
Лабораторна робота: Налаштування служби екстрених викликів в Lync Server 2013 і розширення 9-1-1
Створення екстрених маршрутів і використання PSTN
Налаштування маніпуляції номерами в Транки для екстрених номерів
Визначення положення LIS
Використання компонентів LIS
Налаштування шлюзу для екстреного виклику E9-1-1
Перевірка роботи шлюзу для екстреного виклику E9-1-1
Створення альтернативного локального шляху для екстрених викликів
Модуль 6: Інтеграція з PSTN
У цьому модулі обговорюються як підключити Microsoft Lync Server 2013 до телефонної мережі загального користування (PSTN) за допомогою існуючої структури Public Branch Exchange (PBX), шлюзу або Internet Telephone Service Provider (ITSP). Підключення до PSTN дозволяє корпоративним користувачам дзвонити на зовнішні номери і приймати дзвінки від зовнішніх абонентів, використовуючи той же клієнт Lync для внутрішніх викликів. Модуль описує функції Lync 2013 по поліпшення управління і взаємодії із зовнішніми користувачами, підключеними через PSTN.
Теми
Підключення до PSTN
Підключення до існуючої структурі PBX
міжмережний маршрутизація
Надійність маршрутизації викликів
Модуль 7: Lync Server 2013 і мережеве взаємодія
Цей модуль присвячений вимогам мережі і планування, включаючи якість обслуговування (QoS), потужність, трафік конференцій, прикордонне розміщення і управління пропускною спроможністю. Модуль також описує, як планувати і розгортати контроль допуску дзвінків (CAC). У модулі розказано про залежності мереж Lync, розробці керівних принципів і передової практики. Модуль також забезпечує довідкову інформацію про CAC і QoS, відомостей про налаштування та дизайні. Модуль дозволяє зрозуміти мережеві вимоги Lync Enterprise Voice і знати принципи успішної розробки, впровадження та налаштування Lync для QoS і CAC.
Теми
Планування медіа-вимог
Управління прийнятими викликами
Планування управління прийнятими викликами
Обхід сервера-посередника
Лабораторна робота: Реалізація управління прийнятими викликами
Налаштування компонентів управління прийнятими викликами
Перевірка застосування політики пропускної здатності
Модуль 8: Телефони та пристрої
У цьому модулі обговорюється вибір, розгортання і налаштування телефонів і пристроїв для використання з Lync. Модуль описує, як розгорнути й настроїти Lync для телефонів і пристроїв.
Теми
Введення в телефони і пристрої
розгортання пристроїв
Управління телефонами Lync Server +2013
Підтримка аналогових пристроїв
Модуль 9: Налаштування Lync Online і міграція
Цей модуль описує Lync Online і гібридні сценарії, а також об’ясняетя, як перенести користувачів в Office 365. У модулі обговорюються архітектури розгортання Lync Online і відмінності в наборі функцій і функціональних можливостей.
Теми
Введення в архітектуру Office 365
Розгортання Lync Online
Гібридні сценарії Lync
Лабораторна робота: Розгортання Lync Online
Реалізація управління ідентифікацією з Office 365
Розгортання та налаштування сервера Lync Edge
Налаштування гібридного розгортання нового сервера Lync
Модуль 10: Якість взаємодії
У цьому модулі описуються вимоги для моніторингу якості взаємодії (QoE). Модуль розповідає, як інтерпретувати і використовувати звіти QoE для кращого управління і взаємодії з користувачем Lync Server 2013.
Теми
Концепції якості голосу
Вивчення моніторингу компонентів сервера Lync
Вивчення звітів моніторингу Lync Server
Собрание інформацією RTP і RTCP
Лабораторна робота: Вивчення звітів моніторингу сервера
Огляд детального звіту підключення точка-точка
Огляд детального звіту викликів
Модуль 11: Отказоустойчивость голосового зв’язку
Цей модуль розглядає можливості Lync Server 2013 забезпечити стійкість голосового зв’язку в організації. Модуль описує кілька сценаріїв збою, як в центральному сайті, так і в філії, а також обробку відмови WAN.
Теми
Відмовостійкість голосового зв’язку в Lync Server 2013
Стійкість пулу Lync
Відмовостійкість офісу філії
Лабораторна робота: Отказоустойчивость голосового зв’язку в Lync Server 2013
Налаштування отказоустойчивого сервера в офісі філії
Тестування і перевірка відмовостійкості офісу філії з WAN
Тестування і перевірка відмовостійкості компанії філії з пулом
Тестування і перевірка відмовостійкості офісу філії з SBA
Тестування і перевірка відмовостійкості голосового зв’язку центрального сайту
Офіційне джерело https://www.microsoft.com/en-hk/learning/course.aspx?cid=20337
Актуальна версія курсу на сьогодні – 20337B