Головна › Microsoft Dynamics CRM Online (MS-CRM)

Microsoft Dynamics CRM Online (MS-CRM)

Microsoft Dynamics CRM Online (MS-CRM)

ОПИС КУРСУ

Даний триденний курс призначений для слухачів (як бізнес, так і IT-фахівців), які шукають можливість розвинути знання в системи Microsoft Dynamics 365, а також познайомитися з новими можливостями, рішеннями хмарного додатка і основними сценаріями їх налаштування.

Особливістю курсу є вивчення нових рішень на базі Microsoft Dynamics 365 – Voice Of the Customer, Field Service і Project Management.

Програма курсу складається з короткого теоретичного блоку для кожного модуля, і практичних занять, де слухачі зможуть на прикладах за допомогою покрокових інструкцій виконати налаштування системи.

Після кожного модуля слухачеві курсу надається набір питань для перевірки розуміння матеріалу і закріплення отриманих знань.

СЛУХАЧІ

Даний курс призначений для консультантів з впровадження, фахівців служби підтримки, адміністратор системи, системних інтеграторів, бізнес користувачів системи, перед якими стоїть завдання установки, настройки і адміністрування системи Microsoft Dynamics 365.

Набуті навички, після яких слухачі:

Чи зможуть встановлювати Microsoft Dynamics 365
Чи зможуть налаштовувати сценарії модуля Продаж
Чи зможуть налаштовувати сценарії модуля Сервісу
Чи зможуть налаштовувати сценарії модуля Маркетинг
Чи зможуть розробляти стратегії для створення підрозділів і ролей безпеки
Чи зможуть налаштовувати користувачів і робочі групи
Створювати і настроювати власні і системні об’єкти
Налаштовувати системні об’єкти
Чи зможуть налаштовувати бізнес-процеси і діалогові вікна
Чи зможу підключати інтеграцію з хмарним Outlook
Чи зможуть підключати інтеграцію з хмарним SharePoint
Чи зможуть налаштовувати сценарії вирішення “Думка клієнта”
Чи зможуть налаштовувати сценарії вирішення “Виїзне обслуговування”
Чи зможуть налаштовувати сценарії вирішення “Управління проектом”

ПОПЕРЕДНЯ ПІДГОТОВКА

Оптимальним варіантом для слухача буде наявність практичних знань з Microsoft Dynamics CRM 2016 / Microsoft Dynamics CRM 2015 або Microsoft Dynamics CRM 2013 / Microsoft Dynamics CRM 2011 року.

Допускається відсутність знань по системі Dynamics CRM при наявності досвіду з іншими CRM-системами.

ПРОГРАМА КУРСУ

Особливості MS Dynamics 365
установка систем
підключення користувачів
адміністрування системи
установка рішень
модуль Продажі
управління інтересами
управління операціями
управління продуктами
Комерційні пропозиції, Замовлення, Рахунки
управління цілями
модуль Маркетинг
маркетингові списки
кампанії
література
Швидкі кампанії
модуль Сервіс
сервіси
Календар сервісу
управління зверненнями
База знань
Контакти
Адміністрування та безпека
Створення та управління Підрозділами, Користувачами, Робочими групами
модель безпеки
ієрархія
Налаштування ролей доступу
Автоматична нумерація, мова системи
Системні налаштування
аудит
Налаштування системи
Бізнес процеси
Потоки бізнес-процесу
бізнес правила
діалоги
Налаштування об’єктів системи
Зв’язки між записами, Пошук і Розширений пошук
Форма записів. скриптові сценарії
Завантаження і вивантаження даних.
Інтеграція з Outlook
Інтеграція з SharePoint
хмарні рішення
Модуль Думка клієнта
Модуль Управління проектом

Лабораторні роботи:

Лабораторна робота № 1 «Установка Microsoft Dynamics 365»

Лабораторна робота № 2 «Налаштування процесу продажів»

Лабораторна робота №3 «Налаштування процесу маркетингу»

Лабораторна робота №4 «Налаштування процесу сервісу»

Лабораторна робота № 5 «Налаштування рольової моделі системи»

Лабораторна робота №6 «Налаштування бізнес-процесу і в діалоговому вікні»

Лабораторна робота №6 «Налаштування завантаження і вивантаження даних»

Лабораторна робота №7 «Налаштування інтеграції з Outlook»

Лабораторна работа№8 «Налаштування інтеграції з SharePoint»

Лабораторна робота №8 «Налаштування процесу сервісу” Думка клієнта “»

Лабораторна робота №9 «Налаштування процесу сервісу” Виїзне обслуговування “»

Лабораторна робота №10 «Налаштування процесу сервісу” Управління проектом “»